پولشویی در استخر!

    کد خبر :187345

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با ادعای جالب یکی از کاندیداها همراه شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو صبح امروز در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.

* محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده دارد. شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک نماینده کمیته بود. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور دارد.

* در این انتخابات 7 کاندیدا به نام کاوه احمدی، رضا حبیبی، مهرزاد خلیلیان، حامدرضاخانی، محسن رضوانی، رضا فاطمی مقدم و مجید مشتاق عشق برای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با یکدیگر رقابت می کردند.

*‌مهرزاد خلیلیان که از وی به عنوان یکی از کاندیدای جدی ریاست فدراسیون نام برده می شد، در مجمع حضور نداشت تا غایب بزرگ انتخابات لقب بگیرد.

* کاوه احمدی هم به نفع محسن رضوانی انصراف داد. رضا حبیبی دومین کاندیدایی بود پشت تریبون رفت و گفت: عضو سابق تیم ملی شنا و رئیس اسبق هیات شنای استان تهران بودم و سوابقم مشخص است. برنامه من تدوین یک برنامه استراتژی است که باید نقاط ضعف را برطرف کرد. این برنامه در مدت دو ماه باید توسط استان ها و همه اهالی این رشته اجرا شود.
تشکیل تعاونی قهرمانان از دیگر برنامه های من است. متاسفانه در حال حاضر افرادی آمده اند که هیچ شناختی ندارند. متاسفانه در برخی استخرها پول شویی انجام می شود که فدراسیون باید کمیته بررسی داشته باشد.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید