ذوالفقارنسب: پرسپولیس بعد از دو بازی بد مقابل تراکتورسازی پیروز شد

    کد خبر :187262

یک کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس بعد از دو بازی بد در لیگ برتر و جام حذفی مقابل تراکتورسازی با شایستگی پیروز شد.

بیژن ذوالفقار نسب در مورد پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: بعد از اینکه پرسپولیس در دو بازی حساس عملکرد ضعیفی داشت، در دیدار با تراکتورسازی درخشید و با ارائه یک بازی منطقی و با برنامه به پیروزی رسید. پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت آبادان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت و در اولین بازی دور برگشت هم مقابل فولاد خوزستان به مساوی رضایت داد. بنابراین پیروزی مقابل تراکتورسازی اهمیت حیاتی برای سرخ‌پوشان داشت تا همچنان جایگاهشان را در صدر جدول حفظ کنند.

وی افزود: با این برد پرسپولیس از نظر روحی و روانی به شرایط خوب گذشته‌اش بازگشت. ما بازی منطقی و حساب‌شده‌ای را از پرسپولیس شاهد بودیم و سرخ‌پوشان تهرانی شایسته این پیروزی بودند.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه می‌توان پرسپولیس ۴۰ امتیازی را از هم‌اکنون قهرمان لیگ دانست، گفت: هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است، فکر نمی‌کنم هیچ مربی در این وضعیت به قهرمانی فکر کند و اینکه فکر کند تیمش قهرمان شده است. مربیان حرفه‌ای بازی به بازی پیش می‌روند و هر مسابقه را یک فینال می‌دانند. پرسپولیس هم می‌خواهد در ادامه مسابقات لیگ کماکان برتر از حریفان باشد و نتایج خوبی بگیرد.

ذوالفقارنسب در مورد اینکه پیش‌بینی می‌شود دوباره بین مربیان لیگ برتری و کارلوس کی‌روش به خاطر در اختیار گرفتن ملی‌پوشان، چالش جدیدی ایجاد شود، گفت: من نمی‌توانم چنین پیش‌بینی انجام بدهم.

به گزارش فارس ،وی در مورد اینکه کی‌روش خواسته ملی‌پوشان حداقل یک روز و نیم در اختیار تیم ملی باشند، اظهار داشت: این صحبت کی‌روش مربوط به دو، سه هفته پیش است و من در این زمینه ترجیح می‌دهم صحبتی نکنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید