کاهش بودجه سازمان ثبت و اسناد در بودجه 97 پس از 100 سال

    کد خبر :187111

رییس کانون سردفتران و دفتریاران کشور بیان کرد: در صد سال اخیر برای اولین بار در بودجه 97 شاهد رشد منفی بودجه سازمان ثبت و اسناد هستیم که در صورت اجرایی شدن این لایحه، دیگر نمی‌توانیم بدون اعتبار طرح کاداستر را اجرا کنیم و معتقدیم با توجه به چنین شرایطی باید درآمد اداره ثبت اسناد را به خود اداره ثبت اسناد واگذار کنند.

محمدرضا دشتی اردکانی عصر روز جمعه در گردهمایی سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی استان کرمان با اشاره به وضعیت مناسب کشور در حوزه الکترونیکی شدن اسناد رسمی اظهار کرد: الکترونیکی شدن ثبت اسناد یک حرکت مدبرانه بوده که معتقدم این الکترونیکی شدن ثبت اسناد و املاک یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایسنا،وی با بیان این مطلب که اقدامات سازمان ثبت اسناد در راستای خدمت به مردم است، خطاب به نمایندگان مجلس گفت: حذف بند «ک» تبصره 6 لایحه بودجه امسال را از نمایندگان مجلس درخواست داریم.

دشتی اردکانی یکی از راه‌های برون رفت چالش‌های اقتصادی کشور را اهمیت دادن به ثبت اسناد رسمی دانست و تصریح کرد: جایگاه سردفتران در این موضوع بسیار مهم است زیرا سردفترداران امانتداران مردم هستند لذا باید به گونه‌ای رفتار کنیم که مردم در کنار سردفتران حس آرامش کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید