اسپیکرهای پرتابل سری PK ال جی معرفی شدند

    کد خبر :186874

اسپیکرهای پرتابل سری PK ال جی معرفی شدند. این اسپیکرهای قابل حمل به تکنولوژی ارتباطی بلوتوث Apt-X HD مجهز بوده و به لطف تکنولوژی صوتی Meridian باس قدرتمندی را ارائه می‌کنند.

هر چه به نمایشگاه سی ای اس نزدیک‌تر می‌شویم، کمپانی‌های حوزه تکنولوژی از جدیدترین دستاوردهایشان پرده برداری می‌کنند تا آن‌ها را در این رویداد بزرگ جهانی به معرض نمایش همگان درآورند. شرکت ال جی شب گذشته از جدیدترین محصولات صوتی خود پرده برداری کرد. آن‌ها از یک اسپیکر هوشمند به نام ThinQ مجهز به دستیار مجازی گوگل و یک ساندبار خانگی به نام SK10Y پرده برداری کردند. علاوه بر این، پیش از برگزاری نمایشگاه CES 2018 شاهد پرده برداری از اسپیکرهای پرتابل سری PK ال جی بودیم که از ظاهر جذابی برخوردارند.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، این یک اسپیکر قابل حمل جدید از سوی ال جی است که از طریق تکنولوژی بلوتوث APt-X HD به دیوایس‌های مختلف متصل شده و اقدام به پخش فایل‌های صوتی می‌کند. ال جی همچنین با استفاده از تکنولوژی صوتی Meridian در این اسپیکرها باعث شده تا باس قدرتمندتر و بدون آشفتگی ارائه شود، در حالی که اسپیکرهای پرتابل سری PK ال جی برای مکالمه و فایل‌های گفتگوی صوتی نیز بهینه سازی شده‌اند.

همچنین، همانطور که در تصویر منتشر شده از اسپیکرهای پرتابل سری PK ال جی قابل رویت است، آن‌ها از چراغ‌هایی برخوردارند. به نقل از ال جی حالت این چراغ‌ها متغیر است و می‌تواند بسته به حالت شما تغییر پیدا کند و حتی با توجه به بیت موسیقی آن‌ها به صورت فلاش‌زن عمل کنند. این اسپیکرها از استقامت مناسبی نیز برخوردارند و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را به این طرف و آن طرف ببرید. متاسفانه در حال حاضر قیمت و زمان عرضه اسپیکرهای پرتابل سری PK ال جی اعلام نشده است. ظاهرا غول کره‌ای قصد دارد این محصولات جدید را با خود به نمایشگاه CES 2018 بیاورد و در معرض دید همگان قرار دهد.

منبع: گجت نیوز

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید