معاون اجتماعی نیروی انتظامی:

کشتی‌گیران جانانه برای پیروزی تلاش کردند

    کد خبر :186865

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با ارائه گزارشی از عملکرد تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات سیزم گفت: کشتی‌گیران جانانه برای پیروزی و کسب موفقیت‌ها تلاش کردند.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی در آیین تجلیل از مدال‌آوران تیم کشتی آزاد و فرنگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش‌های جهان (سیزم)، اظهار کرد: از دست‌اندرکاران برگزاری این آیین به ویژه برادر ارجمند سردار باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح و امیر باقری رئیس شورای سیاست‌گذاری ورزش نیروهای مسلح تشکر می‌کنم.

وی در ارائه گزارش عملکرد تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات (سیزم)، افزود: تیم کشتی نیروهای مسلح در سی و ششمین دوره از مسابقات ارتش‌های جهان( سیزم) با اختلاف دو امتیاز از روسیه ، نایب قهرمان جهان شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: فارغ از قصه داوری و نظارت ها در جریان برگزاری مسابقات؛ کشتی‌گیران عزیز ما در مصافی نفس‌گیر و تا آخرین لحظه‌، جانانه برای پیروزی تلاش کردند و شاهد شکوفایی این جوانان غیرتمند بودیم.

رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح ادامه داد: ان‌شاء‌الله با پشتیبانی و ممارست بیشتر در مسابقات آینده نیز حائز رتبه‌های برتر باشیم.

سردار منتظرالمهدی اظهار کرد: آنچه که مسلم است دو بار پرچم جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری مسابقات به اهتزاز درآمد و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران طنین انداز شد؛ به سهم خود از مربیان‌، تیم پشتیبانی کننده و تک تک کشتی‌گیران تشکر و قدردانی می کنم.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس هیئت کشتی نیروهای مسلح در پایان با اشاره به اقدام “علیرضا کریمی” در عدم رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: این اقدام جوانمردانه پهلوان کریمی را همواره شایسته تحسین و قدردانی می دانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید