برگزاری دوره آموزشی رایگان یک ناشر خارجی در دانشگاههای علوم پزشکی

    کد خبر :186816

امکان استفاده از دوره آموزش «پژوهش در علوم پزشکی و سلامت» یک ناشر خارجی حوزه علوم پزشکی به صورت رایگان و آنلاین برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور فراهم شد.

دوره آموزشی رایگان آنلاین Research to Publication یا پژوهش در علوم پزشکی و سلامت توسط ناشر معروف BMJ برگزار می شود.

با هماهنگی های صورت گرفته مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با ناشر BMJ امکان استفاده از دوره آموزشی رایگان آنلاین این ناشر با عنوان Research to Punlication از تاریخ ۲۹ آذرماه ۹۶ به مدت ۶ ماه برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور فراهم شد.

این دوره یک برنامه آموزش پژوهش در علوم پزشکی و سلامت، از طراحی تا اجرای پژوهش و انتشار مقاله است که توسط ناشر BMJ و با همکاری و مشارکت دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو University of California, San Francisco (UCSF) طراحی و پیاده سازی شده است.

این دوره شامل ۶ دوره آموزشی با عناوین مختلف پژوهشی و شامل ۲۰۰ ساعت آموزش در ۴۸ موضوع اختصاصی است. مخاطبین این دوره، پژوهشگران، اعضاء هیات علمی، سردبیران و داوران مجلات، کارشناسان پژوهشی و اخلاق و دانشجویان هستند.

محتوای آموزشی هر دوره شامل متن، صفحات و آدرس های اینترنتی و فایل های صوتی و تصویری (فیلم) است. برای شرکت در این دوره، لازم است دانشگاهیان ابتدا از طریق آدرس http://rtop.bmj.com نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام و در آن شرکت کنند.

منبع:مهر

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید