خمسه: اشتباهات فردی باعث شکست مقابل پیکان شد/ نمی‌دانم چرا اسپانسرها فقط یک سال تیم‌داری می‌کنند

    کد خبر :186578

سرمربی تیم والیبال بانوان بهنمیر گفت:‌ با اشتباهات فردی که بازیکنان داشتند مقابل پیکان شکست خوردیم.

فاطمه شعبان‌خمسه پس از شکست 3 بر صفر مقابل تیم والیبال پیکان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بدی نبود اما اشتباهات فردی باعث شد تا پیکان از این شرایط استفاده کند. ما این هفته دومین بازی لیگ را انجام می‌دادیم و هماهنگی لازم را نداشتیم. به خاطر کم بازی کردن اشتباهات فردی زیاد بود.

وی در ادامه با اشاره به ناهماهنگی‌های موجود برای برگزاری لیگ عنوان کرد: امسال ناهماهنگی زیاد بود. فدراسیون می‌خواست تعداد تیم‌ها را بیشتر کند چون اسپانسرها حمایت نکردند یک تیم هم کنار رفت. ما سال‌های گذشته بانک سرمایه و پرسپولیس را داشتیم اما نمی‌دانم چرا بعد از یک دور حضور منحل می‌شوند. وضعیت اسپانسرها خوب نیست. خیلی از تیم‌ها قرارداد مالی ندارند و مربیان هزینه می‌کنند. بانوان همیشه مشکلات مالی دارند. برای تیم ما هم مسئولان قول داده‌اند تا یکی دو بازی آینده بخشی از قراردادها پرداخت شود.

سرمربی بهنمیر درباره انتخاب رئیس جدید فدراسیون اظهار داشت: به او تبریک می‌گویم امیدوارم برنامه‌ها ضمانت اجرایی داشته باشد. لیگ را پویا کند تا از طرف دیگر به تیم ملی کمک شود. اگر رئیس فدراسیون بتواند در کنار تیم مردان الزام کند که آنها از بانوان هم حمایت کنند شرایط خوب می‌شود.

به گزارش فارس، شعبان‌خمسه درباره حضور نگین شیرتری گفت: محرومیت این بازیکن تخفیف داده شد به همین دلیل در کنار تیم ما حضور دارد و می‌تواند بازی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید