شعبانیان: امیدوارم رئیس جدید وضعیت بانوان را ساماندهی کند/ آنالیز خوبی از حریف داشتیم

    کد خبر :186569

سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان گفت: از حریف آنالیز خوبی داشتیم و بازیکنان با پیاده کردن تفکرات کادر پیروز شدند.

میترا شعبانیان سرمربی تیم والیبال بانوان پیکان بعد از برتری مقابل بهمیر اظهار داشت: بازی خوبی بود ما از تیم حریف آنالیز داشتیم و بازیکنان هم توانستند تفکرات مربی را در زمین پیاده کنند. بازیکنان ما حالا یک تیم هستند و همدل شده‌اند. نقاط ضعفی هم باشد پوشش می‌دهند. من به تیم مازندران هم خسته نباشید می‌گویم. آنها هم خوب بازی کردند.

سرمربی پیکان در ادامه در پاسخ به این سؤال که در ست سوم حریف از شما پیش افتاد این موضوع را چطور تحلیل می‌کنید، خاطرنشان کرد: بعضی مواقع می‌بینید تیم دچار چالش می‌شود. اما ما هم تعویض کردیم و هم با وقت‌های اضافه‌ای که گرفتیم نکات لازم را گوشزد می‌کردیم. از ضعف حریف هم استفاده کردیم و در نهایت این ست را پیروز شدیم. شبنم علیخانی و مهسا صابری به ویژه صابری عالی بازی کردند اما تیم ما هم خوب دفاع کرد.

شعبانیان در ادامه درباره بازی هفته آینده مقابل ذوب‌آهن یادآور شد: مخالف بودم دو بازی قوی در تهران برگزار شود چرا که دور برگشت باید خارج از خانه بازی کنیم و این سخت است. امیدوارم تیم ما با همدلی که دارد بتواند در این دیدار هم پیروز شود.

به گزارش فارس، وی در پایان درباره انتخاب ضیایی به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال و اینکه بزرگترین خواسته بانوان از رئیس جدید چیست، گفت: به ضیایی تبریک می‌گویم امیدوارم موفق باشد و کمک کند برنامه‌هایی که در مردان هست در بانوان هم پیگیری شود. ما در بانوان افت داشتیم که امیدوارم ضیایی وضعیت بانوان را سازماندهی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید