نسل دوم هیوندای ولوستر رخ نشان داد

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ ۸:۳۸

انتشار تصاویر جدید از هیوندای ولوستر نشان می‌دهند که هیوندای در حال کار روی نسل جدید این خودرو است.
ولوستر در حالی وارد پنجمین سال عرضه می‌شود که هیچ بروز رسانی عمده‌ای نداشته و هیچ اعلامی مبنی بر جایگزینی آن صورت نگرفته بود.

در نگاه اول، این خودرو بسیار شبیه نسخه کنونی‌اش به نظر می‌رسد اما با کمی دقت بیشتر تفاوت‌های بین دو نسل این خودرو مشخص می‌شود. در نمای جلو، کاپوت خودرو پایین‌تر آمده و آن‌قدر پایین که می‌توان آن را نسخه اغراق شده جلوپنجره آبشاری که هیوندای روی النترا GT و سوناتا جدید گذاشته، نامید. چراغ‌های جلو باریک‌تر شده و خطوط شلوغ در آن کمتر دیده می‌شود.
در قسمت عقب خودرو طرح نامتقارن درب‌ها شامل دو درب سمت راست و یک درب سمت چپ همچنان حفظ شده است. در سمت راست دستگیره درب عقب سمت راست همچنان در گوشه پنجره تعبیه شده است. همچنین فضای شیشه در سمت راست کمی بیشتر شده است.

استتار قسمت عقب خودرو به سنگین‌ترین شکل ممکن انجام شده ولی باز هم جزئیات جالبی را می‌توان از آن استخراج کرد. نمی‌توان با اطمینان گفت که سقف خودرو مجددا از شیشه کار شده ولی با توجه به ماهیت تکاملی طراحی این خودرو می‌توان انتظار داشت که همان مقدار قبلی شیشه در سقف خودرو کار شود.چراغ‌های عقب خودرو همانند دیگر مدل‌های اخیر هیوندای باریک و عریض شده است. اگزوز همان وسط باقی مانده ولی کمی کوچک‌تر شده و دیگر جداکننده مشخصی وسط سر اگزوز دیده نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید