محمود عزیزی: مردم به تبلیغات مخالفان شرکت در انتخابات توجه نکنند

    کد خبر :18647

بازیگر فیلم سینمایی «لیلی با من است» به مردم توصیه کرد به تبلیغات مخالفان شرکت در انتخابات توجه نکنند.

 محمود عزیزی روز پنجشنبه  با تشبیه مردم هر کشور به سهامداران یک شرکت تصریح کرد: سهامداران در سود و زیان با هم شریک هستند، پس باید از سهام خود مراقبت کنند.
وی افزود: باید افرادی که در یک مجموعه مانند کشور با یکدیگر زندگی می کنند در تعیین سرنوشت خود شریک شوند و به تاثیر خود در انتخاب فرد اصلح آگاه باشند.
این مدرس سینما و تئاتر با تاکید بر اینکه نباید به تبلیغات مخالفان شرکت در انتخابات توجه کرد، گفت: یک سرباز باقی مانده از جنگ با یک دست و یک پا بهتر از یک پیکر بی جان است.
عزیزی خاطر نشان کرد: مردم باید فردی را که در برنامه کاری مطالبات آنها را درج کرده، انتخاب کنند تا آن فرد پس از پیروزی خود را ملزم به انجام امور و پاسخگویی بداند.
بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش» به تصویب منشور حقوق در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: منشور حقوق شهروندی گام مثبتی بود که برداشته شد و حال نباید حقوق آن را از خود دریغ کنیم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، سیدمصطفی هاشمی طبا، سیدابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف و سیدمصطفی میرسلیم نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید