بازیگر 80 ساله‌ای که فکر میکرد 30 سال عمر می‌کند

    کد خبر :186453

جین فوندا ستاره سینمای هالیوود که هفته گذشته پا به ۸۰ سالگی گذاشت، فکر می‌کرد که ۳۰ سال بیشتر عمر نخواهد کرد.

جین فوندا یکی از سرشناس‌ترین بازیگران زن سینمای جهان است که نخستین بار در ۳۵ سالگی برنده جایزه اسکار شد.

او که هفته گذشته پا به ۸۰ سالگی گذاشت درباره دوران کودکی و نوجوانی سخت خود صحبت کرده است. او گفت: «من هیچگاه تصور نمی‌کردم که به ۳۰ سالگی برسم. فکر می‌کردم که زیاد عمر نخواهم کرد و در تنهایی و شاید با گرفتاری به اعتیاد از دنیا خواهم رفت. در تصورم نمی‌گنجید که ۸۰ سال عمر کنم و همچنان سرزنده، سلامت و در حال کار باشم. قدردان این نعمات هستم.»

فوندا کودکی دشواری داشت. در ۱۲ سالگی با ماجرای دردناک خودکشی مادرش مواحه شد و پدرش هنری فوندا خیلی زود دوباره ازدواج کرد. او در کودکی به بیماری پرخوری عصبی مبتلا شده بود و برای درمان آن داروهایی مصرف می‌کرد که گاه باعث ایجاد توهم در او می‌شد. او پیش از این نیز از مورد آزار قرار گرفتن در کودکی پرده برداشته بود.

تمام این مشکلات در کودکی جلوی موفقیت این بازیگر در عرصه سینما را نگرفت و او در سال ۱۹۷۲ برای نخستین بار جایزه اسکار را برای بازی در فیلم «کلوت» از آن خود کرد و پس از آن در سال ۱۹۷۸ برای درخشش در درام جنگی «بازگشت به و وطن» دومین بار برنده اسکار شد.

او در ادامه درباره ورود به هشتمین دهه زندگی گفت: «خوشحالم که در طی این ۸۰ سال مسیری روبه بهبودی را پیموده‌ام. اکنون کمتر دیگران را قضاوت می‌کنم و بیشتر بخشنده‌ام. همیشه راه درست را نرفتم اما همواره تلاش کردم انسان بهتری شوم.»

منبع:خبرآنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید