کاماچو: شجاعی بازیکنی سریع و تکنیکی است/او مهره کلیدی اوساسونا در زمان من بود

    کد خبر :186444

سرمربی سابق رئال مادرید و اوساسونا به بهانه انتقال مهاجم ایرانی پانیونیوس به آ.اک به تمجید از او پرداخت و او را بازکنی تاثیر گذار در ترکیب اوساسونای زمان خودش توصیف کرد.

مسعود شجاعی، مهاجم ایرانی پانیونیوس یونان روز گذشته به تیم آ.اک یونان ملحق شد تا پایان این فصل برای این تیم آتنی توپ بزند. در این راستا سایت کانون هواداران آ.اک به سراغ خوزه آنتونیو کاماچو، سرمربی سرشناس اسپانیایی که همه او را با پیراهن رئال مادرید و نیمکت کهکشانی‌ها به یاد دارند، رفته است تا درباره شجاعی که به مدت ۳ سال در سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ سرمربی او در اوساسونا بوده است، پرس و جو کند که به شرح زیر است:

* اگر شما بخواهید چند ویژگی بارز مسعود را بیان کنید چه چیزی می گوید و حضور شجاعی در آن زمان در تیمتان چه تاثیری داشت؟

او بازیکنی سریع و با تکنیک بالا است. در آن زمان او بازی خوبی را از خود به نمایش می گذاشت و در هماهنگی تیم تاثیری به سزایی داشت. به نظرم او در آن زمان برای تیم اوساسونا بازیکن بسیار مهم و با ارزشی بود تا به نتایج مورد نظر برسد.

* آقای کاماچو درباره شخصیت مسعود و جایگاهش در اوساسونا بگویید؟

مسعود بازیکن بسیار خوبی است و دارای شخصیت ممتازی است. او همیشه کار خودش را انجام می‌داد. در زمان من حضورش در تیم اوساسونا حیاتی بود. او رابطه بسیار خوبی با همبازی‌هایش و مربیان داشت و ما تیمی کامل بودیم و او هیچ مشکلی نداشت. او زمانی که به اردوی تیم ملی کشورش می رفت در زمان مقرر به باشگاه برمی گشت و یک بازیکن حرفه‌ای خوب بود.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید