رهبری‌فرد: پرسپولیس می‌تواند شگفت‌انگیز قهرمان لیگ شود/ پیروانی در زمان بازی کردن هم یک مدیر و فرمانده بود

    کد خبر :186423

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به کنار رفتن محمود خوردبین از سمت سرپرستی این تیم و حضور افشین پیروانی به عنوان مدیر جدید تیم پرسپولیس واکنش نشان داد.

بهروز رهبری‌فرد در خصوص جدایی محمود خوردبین از سرپرستی تیم پرسپولیس و انتخابش به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز باید از زحمات آقای خوردبین قدردانی کنم چرا که او از اولین روز تشکیل پرسپولیس در این تیم حضور داشته و به نوعی نامش با این باشگاه گره خورده است. مطمئناً هیچ پرسپولیسی نمی‌تواند پرسپولیس را بدون خوردبین تصور کند.

وی ادامه داد: خود من سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم و یکی از افتخاراتم این بود که محمود خوردبین در کنار ما بود. او از اسطوره‌های باشگاه است و برای همه ما افتخاری بود که روزگاری در کنار او حضور داشتیم. حضور خوردبین را در پست قائم مقامی باشگاه باید به فال نیک گرفت چون مطمئن هستم که او در سمت جدیدش هم کارایی زیادی دارد و باید از تجربه‌ها او در این سال‌های متمادی استفاده کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره حضور افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: من این افتخار را داشتم تا سال‌ها در کنار افشین پیروانی بازی کنم و در پرسپولیس و تیم ملی کنار هم بودیم و شناخت بسیار خوبی از او دارم. او علاوه براینکه یک پیشکسوت نامدار است فردی تحصیلکرده هم به شمار می‌رود و از این بابت جزو استثناهای فوتبال ما به حساب می‌آید. من مطمئنم هستم که آقای پیروانی که خودش به عنوان سرمربی و مربی در پرسپولیس کار کرده و سال‌ها بازوبندی کاپیتانی این تیم را بر بازو بسته می‌تواند در سمت جدیدش هم موفق باشد.

رهبری‌فرد خاطرنشان کرد: پیروانی از نظر سنی تا حدودی به بازیکنان نزدیک‌تر است و خیلی خوب می‌تواند آنها را درک کند. همانطور که گفتم او فردی تحصیلکرده است که به زبان انگلیسی هم تسلط کامل دارد. مطمئناً وجود او باعث می‌شود که پرسپولیس از داشتن یک مدیر کاربلد بهره ببرد چرا که او تمام ویژگی‌هایی که یک مدیر باید داشته باشد را دارا است. پیروانی زمانی که فوتبال هم بازی می‌کرد در زمین یک مدیر و فرمانده بود و مطمئناً در سمت جدیدش هم می‌تواند منشاء خیر و کمک به باشگاه باشد. او پیشکسوت و یکی از اسطوره‌های باشگاه است و به نظر من انتخاب بسیار خوبی برای پست مدیریت پرسپولیس به شمار می‌رود.

به گزارش فارس ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی و سایر رقبا که در تلاش هستند تا به پرسپولیس برسند، اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس در نیم‌فصل اول و زمانی که رقبا امتیاز از دست می‌دادند امتیازات خوبی جمع‌آوری کرده و فاصله‌اش با تیم‌های پایین‌تر از خودش خوب است اما این موضوع نباید باعث شود که آنها حریفان را دست‌کم بگیرند. بدون شک با ادامه همین روند می‌توانیم شاهد یک قهرمانی شگفت‌انگیز از سوی تیم برانکو باشیم. نباید با یکی دو مساوی بازیکنان را تحت فشار گذاشته و انتقادهای مغرضانه کنیم. باید به این تیم فرصت داد. همین حالا پرسپولیس از نظر امتیازگیری روند خوبی داشته و شک ندارم بازیکنان از همین هفته دوباره نتایج خیلی خوبی خواهند گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید