علت تغییر در برنامه کنسرت های جشنواره موسیقی فجر

    کد خبر :186300

زمان برگزاری برخی از اجراهای کنسرت های جشنواره موسیقی فجر دچار تغییر شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان: بلیت فروشی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر از ساعت 12 پنجشنبه 7 دی ماه 96 آغاز شد. نکته جالب در خصوص جدول اجراهای گروه های موسیقی شش تغییری است که به شکل ناگهانی صورت گرفته است.

برای مثال قرار بود کنسرت امید نعمتی در آخرین روز جشنواره در دو سانس در برج میلاد برگزار شود، اما اجرای این خواننده به یک سانس و آن هم در سالن ایرانیان تغییر پیدا کرد.

در این خصوص گفت و گویی با حمید رضا نوربخش دبیر سی و سومین جشنواره موسیقی فجر انجام دادیم.

نوربخش علت تغییرات را برگزاری سمینار در برج میلاد اعلام کرد و گفت: ما دو جمعه و یک پنجشنبه را در برج میلاد اجرای کنسرت داشتیم، که برای گروه «داماهی» و«بمرانی» یک سانس و گروه «پالت» هم دو سانس بود.

وی ادامه داد: از برج میلاد با ما تماس گرفتند و گفتند چند سمینار برج با زمان برگزاری کنسرت تداخل دارد. ما هم اجرای گروه «پالت» و «بمرانی» را به سالن ایرانیان منتقل کردیم و گروه «کماکان» هم در برج آزادی اجرا می کند.

نوربخش در خصوص تغییرات دیر هنگام اظهار کرد: قبول دارم که تغییرات دیر هنگام انجام شد. علتش هم همین تغییر ناگهانی برنامه بود. ما تصمیم داشتیم طبق برنامه قبلی اجراهایمان را روی صحنه ببریم، اما برای همکاری بیشتر با مسئولان برج میلاد درخواست هر چند دیر هنگام آنها را پذیرفتیم. این هم فرصت خوبی برای معرفی سالن ایرانیان بود.

دبیر جشنواره موسیقی در ادامه با گلایه از کمبود بودجه گفت: متاسفانه ما باید در اجرای برنامه ها هم نهایت صرفه جویی را بکنیم، چرا که بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار محدود است. بطور مثال در انتخاب مکان های پرهزینه باید دقت کنیم.

گفتنی است؛ با تغییرات ایجاد شده،فقط علی زند وکیلی در شب اول جشنواره در برج میلاد اجرا می کند و هیچ اجرای دیگری در برج میلاد صورت نمی گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید