وزیر نفت:روحانی کشور را از شر قطعنامه های سازمان ملل نجات داد

  • اقتصادی
  • پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۷:۱۰
    کد خبر :18624

وزیر نفت گفت: حجت الاسلام والمسلمین روحانی در چهار سال دوران ریاست جمهوری خود، کشور را از شر قطعنامه های سازمان ملل نجات داد و به عنوان یک شهروند مدیون ایشان هستم.بیژن نامدار زنگنه شامگاه چهارشنبه درجمع هواداران حجت الاسلام روحانی درمسجد قائمیه کاشان اظهار کرد: هر کشوری در جهان که مشمول قطعنامه فصل هفت منشور سازمان ملل شده باشد یا حکومتش سرنگون شده و یا تجزیه شده است.
وی با بیان اینکه من در سال 83 در دولت اصلاحات هم گفتم نگذارید کشور گرفتار این قطعنامه شود، گفت: کار بزرگ در رفع عواقب فصل هفت منشور سازمان ملل را حسن روحانی و محمد جواد ظریف به عنوان مسئول عملیاتی انجام دادند و روحانی آبرویش را گذاشت و با خدا معامله کرد؛ برخی خواستند آبرویش بریزد اما چون با خدا معامله کرده بود خداوند نگذاشت بی آبرو شود.
زنگنه خاطرنشان کرد: دولت روحانی کارهای بزرگی در چهار سال گذشته انجام داده که نمونه آن شکستن غول تورم 40 درصدی بود که اگر ادامه می یافت از فقرا کسی باقی نمی ماند چون تورم از جیب فقرا به سرمایه دارها است.
به گفته وی، برخی می گویند تحریم ها نعمت بوده، نعمت برای چه کسی ؟ تحریم ها برای بابک زنجانی ها نعمت بوده است.
وزیر نفت فزود: در میدان های مشترک نفتی با عراق حدود 70 هزار بشکه نفت در سال 92 تولید می کردیم که این رقم با تلاش کارکنان وزارت نفت هم اکنون به 280 هزار بشکه در روز رسیده یعنی چهار برابر رشد کرده است.
زنگنه اظهار کرد: برخی می گویند دولت روحانی دولت اشرافی و چهار درصدی هاست، آیا اجرای طرح سلامت، گازرسانی، آب و برق رسانی به روستاها، شبکه های آبیاری نوین و این همه راه و آسفالت برای که بوده است؟
وی اظهار کرد: چرا اقدام ها و افتخارهای دولت و نظام را می خواهید سیاه و خراب جلوه بدهید؟ شما در طول هشت سال حکومت با بیش از 700 میلیارد تومان درآمد نفت نتوانسته اید مشکل بیکاری را برطرف کنید.
نامدار زنگنه افزود: می گویند دولت روحانی دولت حرف است نه عمل؛ کسانی این حرف ها را می زنند که سابقه سیاسی و مدیریتی آنها به یک و نیم ماه نمی رسد؛ این دولت برای رای دروغ نمی گوید.
وی گفت: من 25 سال وزیر و 12 سال آن وزیر نفت پرپول ترین وزارتخانه کشور بوده ام و باید صدها میلیارد تومان پول داشته باشم!
وزیر نفت در ادامه با اشاره به دیدار اخیر یکی از نامزدهای ریاست جمهوری با یک خواننده زیرزمینی رپ اظهار کرد: شما که مظهر خیلی چیزها هستید برای اخذ چهار رای این کار درستی است؟
وی خطاب به مردم گفت: از شما خواهش می کنم به سایت ها، رجوع کنید و قیافه، شکل، رفتار و عکس های آن خواننده را ببنید، من به این آقا اشکال نمی گیرم، دوست دارد، هر طور زندگی کند، به کسی ایراد می گیرم که می رود و با او نشسته و این کار را نمونه ارزش می داند، آیا این هویتی است که شما می خواهید برای جامعه ایران درست کنید؟
وی یادآور شد: معلوم شد که شما به خاطر رای، به هیچ اصولی پایبند نیستید؛ می خواهید با چه قیمتی قدرت را بدست آورید؟ انسان باید با شرافت زندگی کند؛ امام علی (ع) با اصول زندگی می کرد؛ به ویژه اینکه می گویید اصولگرا هستید؛ این کجایش اصول گرایی است؟ کدام ارزش به شما اجازه داده است؟
وزیرنفت تصریح کرد: به ما می گویند شما غرب زده، لیبرال، آمریکا زده و دین ندارید، که دروغ می گویند؛ اگر خدایی ناخواسته ما از یک کیلومتری آن خواننده حرکت می کردیم، اینها برایمان آبرو نمی گذاشتند.
وزیر نفت شامگاه چهارشنبه در جمع هواداران دکتر روحانی در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل سخنرانی کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید