روایتی ساده از قفلی که دولت بعد از ١٥ سال باز کرد

    کد خبر :18606

یک مخترع تهرانی که چندی قبل با لیست کردن توانایی‌های خود در خلق و تولید محصولات جدید به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد در فضایی که رقبای روحانی از بی‌توجهی دولت یازدهم به مخترعین و تحلیلگران میگویند از عملکرد دولتی دفاع می‌کند که رییس این دولت وی را از نوشته های رو ماشینش باور و حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، وحیده نوایی می‌گوید :بنده ١٥ تا اختراع ثبت شده دارم، از سال٧٥ تا سال ٧٩ اختراعاتم را ثبت کردم و دنبال وامی برای تولیدش بودم.

در این مدت ١٥سال از وزارت صنایع و خیلی نهادهای دیگر درخواست وام کردم اما وقتی طرحم را ارائه می دادم خیلی وقت ها کپی می شد و دیگر می ترسیدم که برای طرح هایم حرکتی کنم ،در همه این سالهابسیار بسیار نامه نگاری کردم تا وامی بگیرم و طرح رو تولید کنم که نشد .

امسال با توجه به شعار سال که به اشتغال مربوط بود خواستم در مورد شرایط کار و تولیدم اطلاع رسانی کنم تا کسی کمک من و امثال من باشد. شعاری روی ماشینم نوشتم که لطفا رسانه‌ای کنید تا به گوش دولت که حامی مخترعین است برسد .

شب عید امسال از دفتر کار آفرینی امید با من تماس گرفتند و گفتند اگر طرح هایت جنبه تولید دارد ما صندوق امید هستیم کمکت می کنیم، رفتم دفترشان در میدان فلسطین ، کارشناس فرستادند و دنبال عملیاتی شدن طرحم رفتند .کارشناس کارگاه را دید و طرح را هم تایید کرد،حالا با وامی که گرفتم دارم کارم را راه میاندازم بیست روز دیگر کارگاهم راه می افتد.

طرحم برای موتورسیکلت است که ١٥ سال کسی کمکم نکرد کمک کردند. بذل و بخششی در کار نبود اما همین کمکی که کردند برای وام خیلی بزرگ است کاری که در ۱۵ سال گذشته هیچ دولتی انجام نداد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید