روش های جدید تامین منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی

    کد خبر :186022

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از امکان تامین منابع مالی برخی از پروژه های عمرانی، بدون وابستگی به بودجه عمومی مدیریت شهری خبر داد.

پیروز حناچی با تاکید بر اینکه امکان اجرای برخی از پروژه های عمرانی شهر تهران با بهره گیری از روش های جدید تامین منابع مالی فراهم است، از تلاش برای اخذ مجوزهای لازم در این زمینه خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد چنین روش هایی در بودجه سال آینده معاونت فنی و عمرانی اعمال شود تا به این ترتیب از فشار موجود بر بودجه عمومی شهرداری تهران کاسته شود.

حناچی با بیان آنکه با توجه به محدودیت منابع، اجرای برخی از پروژه های عمرانی اهمیت بیشتری می یابد، رفع نارضایتی شهروندان و برطرف ساختن گره های ترافیکی را از مهمترین معیارها در اولویت بندی پروژه ها دانست و یادآور شد پروژه های عمرانی شهر تهران با توجه به چنین ملاحظاتی اولویت بندی شده تا تعدادی از آنها تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت توجه به ملاحظات زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی، بزرگراه شهید شوشتری را پروژه ای مهم در جهت تکمیل رینگ کمربندی و تثبیت محدوده قانونی شهر تهران دانست و با بیان آنکه این پروژه از حاشیه برخی مناطق حفاظت شده طبیعی عبور می کند، هماهنگی کامل با سازمان حفاظت محیط زیست را از اصول مربوط به عملیات اجرایی این پروژه ذکر و تاکید کرد ملاحظات زیست محیطی موضوعی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

منبع:مهر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید