کریمویی:ایمانی بازیکن ما است و با او برخورد می‌کنیم،باشگاهی با او قرارداد ببندد شکایت می‌کنیم/استقلال نامه‌ای برای جذب قاضی نزده است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۰۳
    کد خبر :185260

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: اکبر ایمانی بازیکن پدیده است و مطمئنا در مورد اظهاراتش با او بر خورد می‌کنیم، اگر باشگاهی با او قرارداد ببندد از آن باشگاه شکایت می‌کنیم.

حمیدرضا کریمویی مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مسائل مختلف این باشگاه و همچنین فسخ قرارداد اکبر ایمانی گفتگویی را انجام داده است که در زیر می‌خوانید:

چطور شد که بازیکنانتان را ممنوع‌المصاحبه کردید؟

– این یک تصمیم مدیریتی است و از آنجایی‌که ما احساس کردیم ممکن است مصاحبه‌های بازیکنان، تیم را وارد چالش و حاشیه کند، به همین دلیل به آنها اعلام کردیم با رسانه‌ها گفت‌وگو نکنند، به‌خصوص که در شرایط فعلی از تیم کسر امتیاز شده است.

ماجرای اکبر ایمانی چیست. او اعلام کرده قراردادش را فسخ کرده است.

– اکبر ایمانی بازیکن تیم پدیده است و با ما قرارداد دارد و باید به تعهداتش پایبند باشد.

اما او اعلام کرده که باشگاه پدیده مطالبات وی را پرداخت نکرده است و به واسطه بندی در قراردادش جدا شده است.

– این بازیکن اشتباه می‌کند و ما مطمئناً با او برخورد خواهیم کرد. من از روز گذشته شنیده‌ام او مشغول مذاکره با تیم‌های دیگر است، اما همین‌جا اعلام می‌کنم هر باشگاهی می‌خواهد با اکبر ایمانی قرارداد امضا کند، ابتدا از باشگاه پدیده استعلام بگیرد، چون این بازیکن با ما قرارداد دارد و مطمئناً اگر با هر باشگاهی قرارداد ببندد، ما موضوع را از لحاظ قانونی پیگیری کرده و مطمئناً هم ایمانی در این بین متضرر می‌شود و هم باشگاه مذاکره‌کننده با محرومیت روبرو خواهد شد.

مشکل وی و باشگاه چیست؟

– قطعاً ما استدلال خود را داریم و همین جا هم می‌گویم ممکن است ما محدودیت‌هایی از لحاظ مالی داشته باشیم، ولی امسال در شرایط بسیار خوبی به‌‌سر می‌بریم و فکر می‌کنم ایمانی تحت تأثیر مشورت‌های مدیر برنامه‌اش قرار گرفته است. شاید یک بازیکن نداند با یک مشورت غلط، آینده ورزشی‌اش به خطر می‌افتد. ایمانی سال گذشته در شرایط سختی که وجود داشت، در نیم‌فصل به ما اضافه شد و حالا ملی‌پوش است. مطمئن باشید اگر او به باشگاه دیگری برود، ما بلافاصله اقدامات قانونی را انجام می‌دهیم و حتی شکایت هم می‌کنیم.

با کسر ۶ امتیاز که کنار آمدید؟ درست است؟

– ما از سه کانال در حال پیگیری هستیم و مکاتباتمان را هم با فیفا انجام دادیم در این بین مطالبات ۱۱۵ هزار دلاری میلان یووانوویچ را هم پرداخت کردیم و به مسئله پیروز شدن در کسر ۶ امتیاز امیدواریم، چون این اتفاق خارج از روال عادی و عرفی پیگیری شده است.

پس تکلیف بازیکنان جدیدتان که برای ثبت قرارداد آنها دچار مشکل هستید، چه می‌شود.

– ما صادقی و فاضلی را جذب کردیم و امروز هم این مشکل را حل کرده و قرارداد این دو بازیکن را ثبت می‌کنیم.

بحث جدایی قاضی و اینکه باشگاه استقلال این بازیکن را می‌خواست چقدر صحت دارد؟

– باشگاه استقلال هیچ نامه رسمی در مورد قاضی به ما ارسال نکرد و البته این را هم بگویم قاضی یکی از بازیکنان باتعصب و حرفه‌ای ما محسوب می‌شود که سرمربی تیم به‌عنوان یکی از ارکان اصلی روی وی حساب کرده است.

و به‌عنوان سؤال پایانی همچنان روی موضعتان در مورد اکبر ایمانی هستید؟

– شک نکنید، اتفاقاً روی همان بندی که این بازیکن ادعا کرده می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند بحث داریم و بدون شک موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید