نیکخواه‌بهرامی: در میان نامزدها مدیر توانمند و بسکتبالی وجود دارد/ بسکتبال‌مان چندسالی است که افول کرده است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۰۲
    کد خبر :184916

لژیونر بسکتبال ایران گفت: در میان نامزدها کسانی هستند که مدیر توانمنی بوده و بسکتبالی هم محسوب می‌شوند.

صمد نیکخواه بهرامی در مورد شرایطش در لیگ چین اظهارداشت: تیم ما در حال حاضر در رده دوازدهم قرار دارد و ۱۰ تیم به پلی‌آف صعود می‌کنند که ما یک یا دو برد دیگر برای صعود به پلی‌آف نیاز داریم.

وی در مورد اینکه چرا تیم حدادی نتیجه نمی‌گیرد، گفت: من چند بازی آنها را دیده‌ام، متاسفانه بدشانس هستند و در لحظات آخر بازی را می‌بازند، احساس می‌کنم از لحاظ بدنسازی هم تیمشان با مشکل مواجه است اما در مجموع بازی‌های خوبی انجام می‌دهند.

لژیونر بسکتبال در مورد انتخابات ریاست فدراسیون عنوان کرد: می‌دانم که در حال حاضر دغدغه اهالی بسکتبال انتخاب رئیس است. قبل از نامزدها از رأی‌دهندگان انتظار دارم و امیدوارم به کسی رأی‌ دهند که بسکتبال ایران را برای همه بسازد و کوتاه‌مدت فکر نکند. نفر اصلح را انتخاب کنند و به کسی رأی دهند که درد بسکتبال را بفهمد. از نامزدها هم می خواهیم برنامه‌های خود را ارائه دهند تا بهترین فرد انتخاب شود.

وی ادامه داد: ما در موقعیت حساسی هستیم و بسکتبالمان چندسالی است که افول کرده است، اما خود خانواده بسکتبال توانش را دارد که از این وضعیت خارج شود و شاید سوء مدیریت و استفاده نکردن از همه جامعه بسکتبال باعث شده سقوط داشته باشیم و پیشرفت نکنیم.

نیکخواه بهرامی در مورد اینکه او گفته است بسکتبال نیاز به مدیر توانمند بسکتبالی دارد، گفت: البته حتماً هم نباید بسکتبالی باشد اما اینکه اگر از بسکتبال هم بود و مدیر توانمندی محسوب شد، خیلی خوب است. کسی باید رئیس شود که از لحاظ مدیریتی و اقتصادی بتواند بسکتبال ما را نجات دهد و نقاط ضعف و قوت را بشناسد. همین الان هم در میان ثبت‌نام کنندگان هستند کسانی که این توانایی‌ها را دارند و می‌توانند بسکتبال را به شرایط خوبی برسانند. امیدوارم کسی که انتخاب می‌شود که توصیه‌پذیر نباشد.

منبع:فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید