شمسایی: مس قهرمان این فصل لیگ است/امیدوارم به قول‌مان عمل کنیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۹:۴۷
    کد خبر :184901

سرمربی تیم تأسیسات دریایی گفت: همانطور که قبلا گفته بودم مس قهرمان این فصل لیگ برتر فوتسال است و امیدوارم ما هم بتوانیم به قولی که به هواداران‌مان دادیم عمل کنیم.

وحید شمسایی در رابطه با بازی روز پنج‌شنبه تیم تأسیسات دریایی مقابل آتلیه طهران قم اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم به این دلیل که بازی کردن در قم و در حضور تماشاگران قمی کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. استان قم بازیکنانی دارد که برای فوتسال بزرگ شده‌اند. شما ببنید نسل جدید قم هیچ تغییری نکرده است. این استان پتانسیل بالایی در بازیکن‌سازی در فوتسال دارد.

وی افزود: حضور تماشاگران قمی همیشه به جذابیت بازی در این استان اضافه می‌کند. مطمئنم روز پنج‌شنبه بازی خوب و تماشاگرپسندی را از نزدیک تماشاگران این دو تیم شاهد خواهند بود.

سرمربی تیم تأسیسات دریایی گفت: تیم تأسیسات قطعاً جز سه تیم بالای جدول است و هیچ نتیجه‌ای در این سه هفته باقیمانده نمی‌تواند ما را از سه تیم بالای جدول جدا کند به این دلیل که امتیاز تیم چهارم به صورتی که تحت هیچ جایگاهی نمی‌تواند جایگاه ما را بگیرد.

شمسایی گفت: امیدوارم بتوانیم به قولی که به هواداران و باشگاه داده‌ایم بتوانیم در همان رده‌های بالای جدول اول تا سوم بمانیم و به قول خود عمل کرده باشیم.

وی همچنین در مورد قهرمان لیگ برتر گفت: همانطور که از شش هفته قبل گفته بودم تیم مس سونگون قهرمان لیگ می‌شود این تیم امسال عملکرد بسیار خوبی داشته و تا این لحظه توانسته امتیازهای لازم را کسب کند و واقعاً شایسته قهرمانی است.

به گزارش فارس ،سرمربی تیم تأسیسات دریایی در پاسخ به سؤالی که آیا تأسیسات می‌تواند تا پایان فصل جایگاه سومی خود را به نایب قهرمانی تغییر کرد، عنوان کرد: سه هفته لیگ باقی ماند و من همانطور که قبلاً گفته بودم بازی به بازی فکر می‌کنیم و کاری به نتایج رقبای دیگر در بالای جدول نداریم. فقط سعی می‌کنیم که با یک بازی خوب و تماشاگرپسند ۳ امتیاز لازم را کسب کنیم و تا پایان فصل همین روند را ادامه دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید