وقتی “قاسم خانی” قصد کتک زدن “شقایق دهقان” را داشت

    کد خبر :184869

مهراب قاسم‌خانی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به صحبت‌های زهرا آیت‌اللهی واکنش نشان داد.

صحبت‌های زهرا آیت‌اللهی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره لایحه منع خشونت علیه زنان، واکنش مهراب قاسم‌خانی را در پی داشت.

او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با صحبت‌های آیت‌اللهی شوخی کرد و نوشت: «سرکار خانم زهرا آیت‌الهى، عضو شوراى عالى انقلاب فرهنگى، در مورد لایحه منع خشونت علیه زنان فرمودن که بهترین نوع حمایت از زنان اینه که اونا رو به مردان خانواده بسپاریم. پدر، همسر، برادر، پدر بزرگ، پدر همسر و محارمی که قدرت دفاع از زن رو دارن و هر وقت قانون و این چیزا اومده وسط، مشکل ایجاد شده و این لوایح براى دفاع از روسپى‌هاست…

ایشون در ادامه به عواقب تصویب چنین قانونى هم اشاره کردن، از جمله “دلخور شدن مردان و رفتن اونها به سمت انحرافات اخلاقى”، “خشونت علیه مردان (که اشاره کردن متاسفانه خیلى زیاده)”، “زیر سوال رفتن شأن مرد و جایگاه ریاستش در خانه”، “تبدیل شدن پررو شدن زنان و تبدیلشون به موجوداتى نازپرورده و بهانه گیر که حتى قانون به آنها حق می‌دهد مرد را به دادگاه بکشند”، “از بین بردن موقعیت چهاردیوارى، اختیارى براى مردان که دیگر نتوانند به زن بگویند بالاى چشمت ابروست”…

پ.ن اول: مطالب بالا رو واقعاً یه مدیر تحصیلکرده در سال هزار و سیصد و نود و شش به زبون آورده که “خانم” هم هست.

پ.ن دوم: به نظرم حتى میتونیم حق زنده به گور کردن نوزادان دختر رو هم برگردونیم به مردان. بالاخره مرده، شاید دلش نخواد دختر داشته باشه.

پ.ن سوم: اصلاً قانون و این قرتى بازیا مال فرنگیاست. بس کنید این ضعیفه پرستیا رو. زن باس مال مرد باشه، مردم باس واسه ناموسش چاقو بکشه.

پ.ن چهارم: شقایق رفته از خونه بیرون. به نظرتون برگشت خونه یه کتک اساسى بزنمش که بفهمه کى رئیسه؟»

البته مهراب قاسمخانی در پست خود، عکس فرشته روح‌افزا را به جای زهرا آیت اللهی به اشتباه منتشر کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید