از بازگشت غیرمتخصص‌ها به نفت نگرانم

    کد خبر :18478

مدیر عامل سابق NPC با بیان این که بزرگ‌ترین ضربه را افراد ناشایست به نفت وارد کردند، گفت: فساد از آنجایی شروع می شود که تخصص فراموش می شود و افرادی می آیند که ادعای تعهد دارند.

عباس شعری مقدم، مدیر عامل سابق شرکت صنایع ملی پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با ابراز نگرانی از بازگشت دوباره افرادی مثل میرکاظمی و رستم قاسمی به صنعت نفت اظهار داشت: تنها چیزی که می توانم بگویم اینکه از بازگشت دوباره غیر متخصص ها به عرصه صنعت نفت نگرانم.

وی افزود: در زمان احمدی نژاد افرادی وارد صنعت نفت شدند که شایستگی لازم را نداشتند و بازگشت احتمالی آنها قطعا صنعت نفت را دوباره به عقب باز می گرداند.

 شعری مقدم تصریح کرد: صنعت نفت گرفتار این شد که  از افراد با هوش و زیرک خالی و افراد غیرمتخصص جای آنان را بگیرند و این بزرگترین ضربه ای بود که به این صنعت وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین فساد درگیر کردن افراد نالایق نابالغ و ناشایست است، به طوری که  دیدیم در بحث فروش نفت افرادی مثل بابک زنجانی و امثالهم پدید آمدند.

وی با بیان اینکه بزرگترین ضربه را افراد ناشایست به نفت وارد کردند، گفت: فساد از آنجایی شروع می شود که تخصص فراموش می شود و افرادی می آیند که ادعای تعهد دارند. به قول مرحوم چمران تعجب می کنیم از آدمهایی که بدون داشتن تخصص مسئولیت می پذیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید