اسماعیل‌پور: کار سختی داریم، پارسیان برای بقا می‌جنگد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۸:۴۲
    کد خبر :184693

سرمربی تیم شهروند ساری گفت: بازی خیلی سخت و حساسی با پارسیان شهرقدس داریم، این تیم برای بقا و ماندن در لیگ برتر می‌جنگد و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.

محمدعلی اسماعیل‌پور در رابطه با بازی روز پنج‌شنبه شهروند ساری مقابل پارسیان شهر قدس گفت: بازی خیلی سخت و حساسی با شهرقدس داریم به این دلیل که این تیم برای بقا و ماندن در لیگ برتر می‌جنگد و همین موضوع کار ما را سخت می‌کند.

وی افزود: پارسیان تیم خوب و جوانی است و در این فصل با حضور محمود خوراکچی، این تیم توانسته نتایج خوبی را کسب کند و اگر از ابتدای فصل وی همراه تیم پارسیان بود این تیم در حال حاضر این شرایط را نداشت. ما چاره‌ای نداریم به جز اینکه با تمام قوا در این بازی حاضر شویم و نتیجه‌ای کسب کنیم که در شأن باشگاه شهروند باشد.

سرمربی تیم شهروند ساری گفت: در این هفته تمرینات خوبی داشتیم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. در این بازی چند بازیکن اصلی خود محمدرضا کرد، علی کیانی، سعید رضاپور و عارف هادی‌منش را به دلیل مصدومیت و مراد ناظری هم به دلیل سه اخطاره بدن در اختیار نداشتیم.

به گزارش فارس ،وی در پاسخ به سؤالی که با توجه به اینکه شهروند پنج بازیکن اصلی خود را ندارد امکان دارد این شائبه ایجاد شود که این تیم قصد تبانی با پارسیان را داشته است، گفت: مطمئن باشید همانطور که گفتم ما با قدرت هرچه بیشتر به زمین می‌رویم و تیم ما جوان‌های خوبی دارد و جوانان ما کمتر از بازیکنان اصلی نیستند و مثل همیشه شهروند به دنبال فوتسالی پاک و بدون حاشیه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید