تیموری: مدافع گسترش هم گفت خطای پنالتی انجام داده‌ام/ ذوب‌آهن به دنبال جذبم بود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۸:۳۶
    کد خبر :184690

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت:‌ مدافع گسترش هم در زمین بازی به من گفت روی تو خطای پنالتی کرده‌ام اما کارشناس برنامه ۹۰ می‌گوید پنالتی نبوده است!

میثم تیموری در مورد اینکه چرا مقابل گسترش فولاد شکست خوردند، گفت: از ۹۷ دقیقه بازی۹۶ دقیقه ما سوار بر توپ و میدان بودیم اما هرچه زدیم به در بسته خورد حتی داور هم پنالتی ما را نگرفت.

وی افزود: سیدمحسن حسینی بازیکن گسترش به من گفت که روی خطای پنالتی کردم او آدم راستگویی است من در تیم‌های دیگر هم با او همبازی بوده‌ام اما جالب است که کارشناس داوری برنامه ۹۰ می‌گوید پنالتی روی من اتفاق نیفتاده است.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی در بازی روز جمعه با پیکان عنوان کرد: در تهران بازی سختی با این تیم داریم پیکان یکی از تیم‌های خوب لیگ است که مقابل پدیده هم خوب کار کرد.

تیموری در مورد دلایل ناکامی پارس جنوبی در هفته‌های اخیر عنوان کرد: یکی از دلایل آنالیزی است که برنامه ۹۰ از تیم ما انجام داد همین مسئله باعث شد که تیم‌های دیگر لیگ برتر شناخت خوبی از ما داشته باشند و کارمان سخت شود. ضمن اینکه تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند انگیزه‌شان دو چندان می‌شود. نفت تهران و سیاه‌جامگان اگر مقابل تیم‌ای دیگر هم اینگونه بازی می‌کردند اکنون در ته جدول نبودند آنها مقابل پارس جنوبی عالی کار کردند.

وی تصریح کرد: با این حال شک نکنید که پارس جنوبی در پایان فصل سهمیه آسیایی خواهد گرفت.

به گزارش فارس ، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد اینکه ظاهراً در فهرست بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی حضور داشته است، گفت: بله، چون از طرف باشگاه ذوب‌آهن با من تماس گرفتند که من هم به آنها گفتم با پارس جنوبی قرارداد دارم و بهتر است با باشگاه صحبت کنند پارس جنوبی هم با جدای‌ام مخالفت کرد هیچ باشگاهی بازیکن خوبش را به راحتی از دست نمی‌دهد. من تا پایان فصل با پارس جنوبی قرارداد دارم و تا آن زمان به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید