روزبهانی: بزودی راهی کمپ آلمان می شوم/ امیدوارم در رویداد‌های پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۸:۱۶
    کد خبر :184678

تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ریو پس از برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس، گفت: به جامعه بوکس این اتفاق مهم را تبریک می‌گویم و امیدوارم حسین ثوری بتواند در چهار سال آینده باعث موفقیت بوکس ایران شود.

احسان روزبهانی پس از انتخاب حسین ثوری به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون بوکس، اظهار داشت: به جامعه بوکس این اتفاق مهم را تبریک می‌گویم و امیدوارم حسین ثوری بتواند در چهار سال آینده باعث موفقیت بوکس ایران شود. امیدوارم با همکاری همه اعضای خانواده بوکس تمام برنامه‌ها و ایده‌های او عملی شود. همه می‌دانند اوضاع بوکس خیلی خراب است و امیدوارم تغییراتی با حضور ثوری ایجاد شود و روند موفقیت بوکس رو به رشد باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور حسین ثوری در راس فدراسیون می‌تواند به موفقیت این رشته کمک کند، گفت: تعدادی از استان‌ها امروز نشان دادند با هم هماهنگ نیستند و امیدوارم که ثوری بتواند با عملکرد خوب و مدیریتی که دارد آنها را نیز جذب کند و در نهایت با همدلی و یکدلی خانواده بوکس این رشته موفق شود و در رویدادهای پیش رو بهترین نتیجه را کسب کند.

به گزارش فارس ، تنها نماینده بوکس ایران در المپیک ریو در پاسخ به این سوال که آیا در تمرینات تیم ملی حضور دارید یا خیر، گفت: من تمام تلاشم این است که بتوانم از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی باشم، صبح‌ها زیر نظر دکتر بهرامی و بعدازظهرها زیر نظر اکبر احدی سرمربی تیم ملی تمریناتم را پیگیری می‌کنم، البته قرار است دوباره راهی کمپ آلمان شوم و یک مدتی را در آ‌نجا دوباره تمرین کنم که اکبر احدی درمورد این موضوع مطلع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید