محمودی: اگر داورزنی می‌آمد به خودم اجازه حضور نمی‌دادم/ هیچکس را تهدید نکردم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۸:۱۱
    کد خبر :184671

نامزد انتخابات فدراسیون والیبال گفت: پیش از این هم گفته بودم که اگر داورزنی خودش در انتخابات حضور پیدا می‌کردم، به خودم اجازه حضور نمی‌دادم.

بهنام محمودی در مورد احراز صلاحیتش برای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال اظهار داشت: بنا به شرایطی که وجود داشت، احراز صلاحیت من چند روز دیرتر از سایر نامزدها اعلام شد. هیچ مشکل خاصی وجود نداشت و تنها نیاز بود که چند روز زمان در اختیار مسئولان مربوطه قرار بگیرد که خوشبختانه این کار انجام شد و صلاحیتم برای حضور در انتخابات تائید شد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنم که با برنامه در انتخابات حضور پیدا کنم و از خانواده والیبال می‌خواهم که بر اساس برنامه نامزدها به آنها رای دهد. من قطعا ادامه دهنده برنامه‌های فدراسیون خواهم بود البته در برخی بخش‌ها نیاز است که ترمیم‌هایی صورت بگیرد و ضعف‌های موجود برطرف شود. تلاش خواهم کرد از تمام متخصصین و حتی منتقدین استفاده کنم تا والیبال به روند خوب خود ادامه دهد.

نامزد انتخاب فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر صحبت‌هایی از قول من در رسانه‌های مختلف و فضای مجازی منتشر می‌شد که صحت نداشت. من هرگز نگفتم اگر رای نیاورم و یا تائید صلاحیت نشوم، خانواده والیبال پشیمان خواهند شد و هیچ کسی را به افشاگری تهدید نکردم اما گفتم اگر در این مسیر با آبروی من بازی شود، این موضوع را پیگیری خواهم کرد و اجازه نمی‌دهم حقم ضایع شود. من معتقدم مشکلات والیبال باید در دل خانواده این رشته حل شود.

به گزارش فارس ، محمودی عنوان کرد: به هر حال روز پنجشنبه هر اتفاقی که رخ دهد باید به آن احترام گذاشت چرا که همیشه اعضای مجمع بهترین تصمیم را می‌گیرند. بدون شک من حتی اگر رای هم نیاورم در کنار والیبال خواهم بود و به آن کمک می‌کنم. پیش از این گفته بودم اگر داورزنی خودش در انتخابات حاضر می‌شد من به خودم اجازه حضور نمی‌دادم. اما حالا که داورزنی نیست، نیاز دیدم خودم وارد میدان شوم. عملکرد گزینه‌ای که آقایان زیاد در مورد آن صحبت می‌کنند در طول 9 سال مشخص است. به نظر من این فرد نباید خود را پشت داورزنی و افتخاراتش مخفی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید