احدی: امیدوارم مسئولیت تنها روی دوش ثوری نباشد/ تلاش کردند تا من و روزبهانی را از هم جدا کنند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ۸:۰۸
    کد خبر :184668

سرمربی تیم ملی بوکس، گفت: امیدوارم مسئولیتی که روی دوش حسین ثوری است تنها روی دوش او نباشد، همه استان‌ها، همه قهرمانان و همه مربیان کمک کنند تا بوکس ایران موفق شود.

اکبر احدی درمورد اینکه بالاخره پس از 28 سال اولین رئیس فدراسیون پس از ناطق نوری انتخاب شد، گفت: به جامعه بوکس تبریک می‌گویم که یک فرد جوان و توانمند را انتخاب کردند و امیدوارم مسئولیتی که روی دوش حسین ثوری است تنها روی دوش او نباشد، همه استان‌ها، همه قهرمانان و همه مربیان کمک کنند تا بوکس ایران موفق شود. کمک به ثوری کمک به بوکس است، همه باید کمک کنند تا فدراسیون بوکس به مدال المپیک و جهان دست یابد، این هم فقط با همکاری و همدلی تمام اعضای خانواده بوکس محقق می‌شود.

سرمربی تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: ناطق نوری در طول این مدت تمام زحمات و تلاش‌های خود را کرد،‌کاری بود که برعهده ایشان واگذار شده بود و فکر می‌کنم ناطق نوری هم تمام پتانسیل خود را به کار گرفت تا بتواند بهترین نتیجه‌ها را برای بوکس بدست بیاورد. باز هم جا دارد از او تشکر کنیم که در طول این سال‌ها بوکس را روی پا نگه داشت و جای تقدیر و تشکر دارد.

اکبر احدی در پاسخ به این سوال که گویا زمانی که احسان روزبهانی با ناطق نوری به مشکل خورده بود به خاطر اختلاف شما با رئیس فدراسیون بود، گفت: فدراسیون در آن مقطع دو دسته بود،‌ یک دفتری در طبقه دوم برای ناطق نوری بود و یک دفتر هم دفتر برای دانشمند و روح‌الله حسینی بود. این دو نفر با احسان روزبهانی بودند و من با دفتر احمد ناطق نوری بودم، متاسفانه این اختلافات باعث شد تا یک گروه تلاش کنند احسان روزبهانی را از من جدا کنند و یک گروه دیگر می‌خواستند من را از احسان روزبهانی جدا کنند و این اختلافات باعث شد که ما نتوانیم با هم کار کنیم. من هیچ اختلافی با احمد ناطق نوری نداشتم؛ چرا که او همیشه به من کمک می‌کرد و من قدردان او هستم. احمد ناطق نوری چهار برگه سرمربیگری من را در آن مقطع امضا کردند و به دفتر دانشمندی دبیر فدراسیون ارسال کردند، اما او برگه‌ها را امضا نکرد و این نشان می‌داد چه اختلافی بین دفتر رئیس فدراسیون و دبیر و نایب رئیس فدراسیون وجود داشت. به این اختلافات به قدری دامن زدند که نتیجه آن را در تیم ملی شاهد بودیم.

احدی در واکنش به اینکه از سوی سرپرست جدید در پست سرمربیگری تیم ملی ابقا شده‌اید، گفت: ما استارت تمریناتمان را تقریبا 50 روز پیش زده‌ایم. انشاءالله از 10 دی ماه اردوهایمان دوباره را شروع خواهد شد و با انگیزه و تلاش مضاعف امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آسیایی اندونزی نتیجه خوبی را کسب کنیم.

به گزارش فارس ، وی در مورد جوان‌هایی که تازه به اردوی تیم ملی پیوسته‌اند و پوست‌ اندازی که بوجود آمده است، گفت: جوانان خوب و مستعد به اردوها اضافه شدند و انگیزه بسیار بالایی دارند، اما متاسفانه قهرمانانی داشتیم که پتانسیل این را دارند که به تیم ملی کمک کنند اما متاسفانه کنار گذاشته شده بودند و من همه آنها را دعوت کردم تا در کنار جوان‌ها یک تیم جوان و با تجربه داشته باشیم. جوان‌ترها از قدیمی‌ترها و پیشکسوتان الگو خواهند گرفت تا یک تیم قوی را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید