اقتصاد کشور در شرایطی نیست که تحمل تکرار اشتباهات گذشته را داشته باشد

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۵:۵۲
    کد خبر :18426

جمعی از دانش آموختگان رشته اقتصاد موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی در حمایت از دولت یازدهم اعلام کردند: اقتصاد کشور در شرایطی نیست که تحمل تکرار اشتباهات اقتصادی دولت های گذشته را داشته باشد. این دانش آموختگان در بیانیه ای اعلام کردند: زخم های عمیق بر پیکر اقتصاد ایران، به تازگی در حال ترمیم و به آرامی رو به بهبود است و تحمل اشتباهات اقتصادی دولت های نهم و دهم با سیاست های عوام گرایانه مشابه را ندارد.
در ادامه این بیانه آمده است: ما دانش آموختگان و دانشجویان با آگاهی و شناخت از تفکرات و افراد حاضر در تیم های اقتصادی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بررسی وعده های انتخاباتی آنان، نسبت به عواقب خطرناک اجرای تفکرات ناصواب اقتصادی کاندیدای منتقد دولت هشدار می دهیم.
این بیانیه در پایان می افزاید: بدون تردید در شرایط کنونی رای به تداوم تفکرات اقتصادی دولت فعلی را بهترین گزینه موجود برای معیشت مردم و بهبود وضعیت کشورمان می دانیم و امیدواریم با حضور و انتخاب خود اجازه ندهیم عوام گرایی بر عقلانیت پیروز شود.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس دهم شورای اسلامی بیست و نهم اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
رئیس دولت دوازدهم تا سال 1400 مسئولیت قوه مجریه را بر عهده دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید