قرارداد با آدیداس نه تنها بی‌شرمانه نیست بلکه میهن‌پرستانه است

  • آرشیو
  • دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۳۷
    کد خبر :183787

فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد با شرکت تامین کننده البسه تیم ملی بزرگسالان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

فدراسیون فوتبال ایران در ابتدای امر اقدام به عقدتفاهم نامه ۴ ساله اسپانسری با آدیداس نمود که متاسفانه دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب عرضه کنندگان پوشاک خارجی در ایران به شماره ۶۰/۱۲۹۲۷۶ مورخ ۱۳۹۵/۶/۱۷ وزارت صنعت ، معدن و تجارت مانع از اجرایی شدن این قرارداد اسپانسری شده است لذا تنها راه چاره جهت استفاده از لباس های با کیفیت و با تکنولوژی کلیماکول آدیداس در جام جهانی همانطور که به هواداران شریف تیم ملی ایران از مدتها قبل وعده داده شده بود انعقاد قرارداد تجاری خرید البسه با تخفیف ۷۰درصد بوده است که بسیاری از کشورهای دنیا مانند الجزایر ، مصر ، بوسنی ، ولز و …. نیز چنین قرارداد تجاری مشابه ای را با آدیداس دارند.

این قرارداد تجاری یکساله است و از نکات حائز اهمیت این قرارداد یکساله می توان به دریافت ۱۵ درصد بعنوان «رویالتی»(درصد حق فروش پیراهن تیم ملی در سراسر جهان ) اشاره نمود که در تفاهم نامه اسپانسری ۴ ساله نبوده است، از این ناحیه هر لباسی که آدیداس به فروش می رساند ۱۵% بابت آن به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت می نماید که انتظار فدراسیون از این بند قرارداد ۱/۵ میلیون یورو درآمــد پیش بینی می‌گردد.

فدراسیون فوتبال با توجه به محدودیت ها و انتظارات تماشاگران فهیم ایرانی ، بهترین انتخاب را نموده است تا با یکی از بهترین برنده های البسه ورزشی در جام جهانی حاضر شود . فدراسیون فوتبال این انتخاب را نه تنها بی شرمانه نمی داند بلکه آنرا تلاش در راستای حرکتی میهن پرستانه تلقی می نماید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید