مسیرمان مشخص است و به خاطر جایزه تغییرش نداده‌ایم

    کد خبر :18359

مدیر انتشارات ققنوس به‌عنوان غرفه برتر سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران، گفت: ما مسیری مشخص داریم و این طور نبوده که کارمان را به سمتی ببریم تا به عنوان غرفه برتر معرفی شویم.

امیر حسین‌زادگان مدیر مجموعه انتشاراتی ققنوس که امسال در سی امین نمایشگاه کتاب تهران به عنوان غرفه برتر بخش ناشران عمومی معرفی شد،  گفت: این مرتبه سومی است که به عنوان غرفه برتر نمایشگاه کتاب معرفی می شویم.

وی درباره علت انتخاب شدن غرفه‌اش در نمایشگاه گفت: علت این انتخاب را باید از داورها پرسید اما در مجموع چیزی که ما می‌دانیم، به دلیل داشتن یک سری ویژگی‌ها از جمله ارتباط با مشتری، نظم و ترتیب غرفه، نوع کتاب‌هایی که چاپ می کنیم، کیفیت شان و مورد توجه واقع شدنشان توسط مخاطب است.

مدیر انتشارات ققنوس ادامه داد: از دیگر عوامل انتخاب شدن غرفه برتر، غرفه آرایی و عناوین کتاب های منتشرشده است که مخاطب بیشتری را در بر بگیرد. باید توجه کنیم که ناشر برتر شدن که با بررسی فعالیت یک ناشر در طول سال مشخص می شود، با این انتخاب تفاوت دارد.

حسین زادگان گفت: ما کاری را که به نظرمان صحیح است انجام داده‌ایم. اگر داورهای یک دوره، کار ما را پسندیده‌اند، در دوره‌ای دیگر این اتفاق نیافتاده است. اما این طور نبوده که ما کارمان را به سمت و سویی ببریم که موردنظر داروها باشد تا به عنوان غرفه برتر معرفی شویم. به عبارتی، خط و مشی فعالیت ما مشخص است و به خاطر چنین اتفاق‌هایی، تغییر نمی‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید