بارسلونا با جدایی «نیمار» قوی‎‏تر شد!

  • آرشیو
  • دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶
    کد خبر :183338

روزنامه مارکا در گزارشی به این نکته اشاره کرده که بارسلونا بر خلاف تصورات بعد از این که نیمار را از دست داد تیمی قدرتمندتر شده است.

وقتی تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن با پرداخت ۲۲۲ میلیون یورو نیمار را از بارسلونا به خدمت گرفت، شوکی بزرگ به دنیا، مخصوصا هواداران بارسلونا وارد شد. بیشتر شواهد آن زمان نشان می‌دادند که بارسلونا دچار افت شدید و مشکلی جدی خواهد شد. اما درست برعکس آن اتفاق افتاد و حالا می‎توان گفت در شرایطی که کاتالان‌ها بدون شکست به استقبال تعطیلات زمستانی کریسمس رفتند، بیشتر از هر تیمی شانس قهرمانی در لالیگا را دارند.

به گزارش نشریه مادریدی مارکا در ال‏‌کلاسیکو روز شنبه هم دیدیم که این تیم توانست به راحتی به برتری ۳ بر صفر مقابل رئال برسد و تردیدی در این وجود ندارد که بارسا با جدایی نیمار بهتر هم شده است. در کلاسیکو رئال مادرید در نیمه اول عملکردی بهتر از تیم مهمان داشت، اما با شروع نیمه دوم ۲ بر صفر عقب افتاده و یکی از بازیکنانش را هم از دست داد و ۱۰ نفره شد. در نهایت هم بارسا برد و اختلاف امتیازش را با رئال مادرید به عدد ۱۴ رساند.

مطمئنا این تیم، بارسلونایی متفاوت بوده و به سوی موفقیت هم گام برداشته است. شاید بهتر باشد این طور بگوییم که جدایی نیمار و مصدومیت دمبله باعث شد این تیم بیش از اندازه به خودش فشار بیاورد تا بهتر از قبل هم بشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید