نیسان جوک 2018 ؛ قدرت‌نمایی غول ژاپنی در سگمنت کراس اوورهای کامپکت

  • خودرو
  • دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۶ ۱۱:۱۲
    کد خبر :183249

نیسان جوک 2018 (Nissan Juke 2018) تا چندی دیگر در بازار ایران به فروش خواهد رسید. در این مقاله قصد داریم به بررسی کوتاهی از کراس اوور کامپکت ژاپنی‌ها بپردازیم.

نیسان جوک، آن چیزی نبود که هیچکس حتی فکرش را هم بکند. نیسان خودرویی با المان‌هایی کاملا متفاوت از آنچه که تا به امروز در پیش گرفته بود طراحی کرد. در واقع به جز دماغه خودرو هیچ المانی از نیسان جوک شبیه به سایر محصولات غول خودروساز ژاپنی نیست تا صاحب یک نماینده جوان پسند و عالی در سگمنت خودروهای کراس اوور کامپکت بازار باشد. در فضای داخلی خودرو نیز اگرچه همه چیز اسپورت و جوان پسند به نظر می‌رسد، اما زبان طراحی شرکت نیسان در ساخت آن رعایت شده است که می‌تواند خبر خوبی برای عاشقان محصولات این شرکت باشد. از مهم‌ترین موارد متمایز در کابین داخل، باید به پلاستیک‌های رنگی در اطراف ورودی‌های هوا، کنسول میانی و قسمت پایینی جعبه دنده خودرو اشاره کرد.

به گزارش گجت نیوز از مهم‌ترین المان‌هایی که به محبوب شدن نیسان جوک 2018 کمک کرده است، ایمنی بالای آن همراه با مصرف سوخت اقتصادی آن است. جوک جدید موفق به کسب 4 ستاره ایمنی در آزمایش‌های موسسه ایمنی و امنیت بزرگراه‌های آمریکا شده است و در هر 100 کیلومتر تنها 6.5 لیتر به صورت ترکیبی بنزین می‌سوزاند. در شرایطی که قیمت بنزین رو به افزایش است، بی‌تردید مصرف مناسب بنزین می‌توان تاثیر به سزایی را در خرید یک خودرو توسط مشتریان بگذارد.
عرضه نیسان جوک 2018 در دو نسخه

نیسان جوک 2018 با دو مدل مختلف وارد بازار ایران خواهد شد. یک مدل که مجهز به سیستم دیفرانسیل جلو است از یک پیشرانه 1598 سی‌سی با توان تولید 117 اسب بخار و گشتاور 157 نیوتن‌متر بهره‌مند است. مدل دیگر که قدرتمندتر است، به یک پیشرانه با ظرفیت 1618 سی‌سی توربوشارژ با توان تولید 190 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن‌متر مجهز است. این پیشرانه دقیقا مشابه پیشرانه استفاده شده در خودرو سدان سایز بزرگ رنو تلیسمان است. این مدل می‌تواند در کمتر از 7.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز 240 کیلومتر بر ساعت است. مدل دوم، از آپشن‌های زیاد و سیستم چهار چرخ محرک برخوردار است و با قیمتی در حدود 190 میلیون تومان قابل خریداری است.

شاسی قدرتمند، چرخ‌هایی با پهنای مناسب و هندلینگ عالی باعث شده تا هیچ مشکلی در سر پیچ‌های تند و مانورهای پرسرعت نداشته باشید. در واقع یکی از اصل‌هایی که همواره با نام نیسان همراه بوده است استانداردهای بالای ایمنی و هندلینگ عالی بوده است تا ظاهر جذاب این کراس اوور کامپکت تنها مزیت خرید آن نباشد. این موارد در نیسان جوک باعث شده تا هر روزی که می‌گذرد، تعداد بیشتری از خودرو مذکور را در خیابان کلانشهر‌های ایران ببینیم.

به طور کلی طراحی بدنه و کابین نیسان جوک 2018 با تمامی محصولات هم رده خود متفاوت است تا با تردد در خیابان‌ها چشم‌ها به شما دوخته شود. از نظر کیفیت مونتاژ نیز می‌توان آن را در بالاترین سطح ممکن دانست تا جوک را در کلاس جهانی آن سوار شوید. اگر می‌خواهید سواری متفاوت و جوان پسندی را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما خریداری مدل اسپورت این خودرو است. در حالی که نیسان جوک 2018 را باید در سگمنت اتومبیل های شهری قرار دهیم، اما در این نسخه امکانات بی‌نظیر و چسبندگی بسیار خوبی به جاده دیده می‌شود که می‌تواند دید متفاوتی از رانندگی که تا به حال تجربه نکرده‌اید را در اختیار شما بگذارد.

قرار است در آینده‌ای نزدیک شرکت جهان نوین آریا فروش مدل های 2018 نیسان جوک را در ایران آغاز کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید