«هدیه مرموز» ۶ اجرا در مشهد دارد

    کد خبر :18291

سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» اعلام کرد که نمایش «هدیه مرموز» روزهای ۳۱ اردیبهشت ماه و ۱ و ۲ خردادماه در تئاتر شهر مشهد روی صحنه می رود.

یاسر خاسب سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» درباره جدیدترین اجرای نمایش «هدیه مرموز» که پیش از این در شهرهای مختلف کشور به صحنه رفته است به خبرنگار مهر گفت: قرار است نمایش «هدیه مرموز» را روزهای ۳۱ اردیبهشت ماه و ۱ و ۲ خردادماه در تئاتر شهر مشهد روی صحنه ببریم که هر روز در ۲ نوبت ۱۸ و ۲۰ اجرا می‌شود.

وی درباره اینکه آیا همزمان با اجرای «هدیه مرموز» در شهر مشهد کارگاه آموزشی نیز برگزار می کند، توضیح داد: به دلیل اینکه در این سه روز در مجموع ۶ اجرا داریم، فرصت برگزاری کارگاه آموزشی وجود ندارد. البته برای برگزاری کارگاه آموزشی در شهر مشهد در فصل تابستان برنامه ریزی می کنیم.

این هنرمند جوان تئاتر درباره دیگر فعالیت های خود، یادآور شد: مشغول تمرین نمایش «صدام» به کارگردانی محمد رحمانیان هستیم و کار طراحی و گروه حرکت این اثر را بر عهده دارم. این نمایش قرار است مردادماه و شهریورماه سال جاری در تالار وحدت اجرا شود.

خاسب در پایان عنوان کرد: پروسه انتخاب اعضای گروه حرکت را سپری می کنیم تا بعد از انجام مراحل مختلف به انتخاب های نهایی برسیم تا گروه حرکت نیز در روند تمرین و تولید نمایش «صدام» در کنار بازیگران این اثر نمایشی نظیر علی عمرانی، هومن برق نورد، افشین هاشمی و مهتاب نصیرپور حضور داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید