قرارداد پخش جهانی «ائو» بسته شد

    کد خبر :18267

اصغر یوسفی‌نژاد کارگردان «ائو» از حضور این فیلم در بازار «کن»، بستن قرارداد پخش جهانی آن با یک پخش‌کننده و همچنین طرح جدیدش برای فیلمسازی صحبت کرد.

اصغر یوسفی نژاد کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان اکران فیلم «ائو» که در بخش ملی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نظر منتقدان را به خود جلب کرد و در بخش جهانی همین جشنواره نیز توانست جوایزی را به خود اختصاص دهد، گفت: هنوز موفق به گرفتن پروانه نمایش برای این اثر نشده ایم اما هفته آینده برای دریافت این مجوز اقدام می کنیم.

به گفته وی، گروه سینمایی «هنر و تجربه» برای اکران این فیلم درنظر گرفته شده است.

وی افزود: برای پخش بین المللی این فیلم هم با محمد اطبایی قرارداد بسته ایم و اولین مقصد «ائو» بازار «کن» است و سپس برای دیگر حضورهای بین المللی برنامه ریزی می شود.

این کارگردان با اشاره به دیگر فعالیت هایش گفت: در حال حاضر طرحی با عنوان موقت «اتاق عقد» در دست دارم که هنوز تبدیل به فیلمنامه دومین فیلم بلند سینمایی من نشده است زیرا این اثر کار زیادی دارد و به لحاظ ساخت سخت تر از «ائو» خواهد بود. البته «اتاق عقد» در ادامه فیلمسازی من در «ائو» است و زبان ترکی خواهد داشت به همین دلیل تصمیم دارم بعد از انجام کارهای اولیه آن، نام «اتاق عقد» را هم تغییر دهم و یک نام ترکی برای آن بگذارم.

وی در پایان بیان کرد: من ایده این فیلمنامه را قبل از «ائو» در دست داشتم اما شرایط به گونه ای شد که «ائو» را ساختم، این را هم باید عنوان کنم که چند پیشنهاد دیگر برای ساخت اثر به من داده اند که اگر به نتیجه برسم آنها را می سازم، در غیر این صورت «اتاق عقد» را کامل می کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید