«کاش می شد سرنوشت از سر نوشت» به تئاتر شهر پیشنهاد شد

    کد خبر :18262

سیروس همتی قصد دارد در صورت ایجاد شرایط مناسب نمایش «کاش می شد سرنوشت از سر نوشت» را در ماه محرم در مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد.

سیروس همتی درباره جدیدترین فعالیت های خود در زمینه تئاتر به خبرنگار مهر گفت: نمایشنامه «کلارینت» را برای اجرا در سال ۹۷ به تماشاخانه ایرانشهر پیشنهاد داده ام که امیدوارم در سال آینده شرایط برای اجرای این اثر نمایشی فراهم شود.

به گفته وی، نمایشنامه «کلارینت» توسط نشر نیستان چاپ شده اما هنوز اجرا نشده است.

وی ادامه داد: همچنین قصد دارم در ماه محرم سال جاری، اثری را به صحنه ببرم از این رو نمایشنامه «کاش می شد سرنوشت از سر نوشت» را برای اجرا به مجموعه تئاتر شهر پیشنهاد داده ام و امیدوارم که شرایط برای اجرای این اثر فراهم شود.

همتی توضیح داد: «کاش می شد سرنوشت از سر نوشت» قصه ای برگرفته از تعزیه «دختر خُتَن» است که در خواب عاشق قهرمان خواب هایش می شود. قهرمان خواب های این دختر وعده ملاقات در واقعیت را در کربلا می دهد.

وی با اشاره به حضور خود به عنوان بازیگر در نمایش «کلنل» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور که قرار است سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا شود، افزود: فیلمنامه ای را با عنوان «ساعت خورشید» برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته ام که درباره رابطه یک معلم و دانش آموز است.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون همچنین به فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» به کارگردان منوچهر هادی اشاره کرد و گفت: در انتظار اکران این فیلم سینمایی هستیم که در آن به ایفای نقش پرداخته ام و قرار است در فصل تابستان سال جاری اکران شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید