کودکان موضوع پزشکی شخصی را نقاشی می کنند

    کد خبر :182582

مدیر اجرایی کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران از برگزاری جشنواره نقاشی کودکان زیر ۱۳ سال در سطح کشور برای اولین بار خبر داد.

نیره مصلحی گفت: این جشنواره به منظور آگاهی بیشتر جامعه و خانواده ها با مباحث جدید پزشکی (پزشکی شخصی) و فراگیر نمودن این مفهوم و رویکرد توسط مرکز تحقیقات پزشکی شخصی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) برگزار می شود.

وی ادامه داد: دومین کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه ۹۶ با محوریت سرطان توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و انجمن ها و مراکز مختلف تحقیقاتی داخلی و خارجی در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار می‌گردد.

مدیر اجرایی کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران افزود: در مدت دو ماه از فراخوان دریافت نقاشی، بالای ۵۰۰ نقاشی برای مرکز تحقیقات پزشکی شخصی دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله (عج) ارسال شده است.

وی اظهار داشت: نقاشی های منتخب در نمایشگاه جانبی کنگره بین المللی پزشکی شخصی ایران به نمایش گذاشته می شود و در روز افتتاحیه از نقاشی های منتخب تقدیر می گردد.

مصلحی همچنین از برگزاری اولین جشنواره ملی ابداعات و اختراعات حوزه سلامت خبر داد و گفت: دانشجویان و مخترعین حوزه سلامت تا ۱۰ دی ماه ۹۶ فرصت دارند آثار خود را به آدرس info@pmcongress.ir ارسال نمایند.

به گزارش  مهر، وی افزود: مهمانان خارجی نیز از کشورهای آمریکا، آلمان، سوئد، بلژیک و…، در این کنگره حضور دارند و جدیدترین مباحث علمی در حوزه پزشکی شخصی مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید