با حضور بیوت امام (ره) و آیت الله هاشمی،

برگزاری همایش “سپاس روحانی” در سالن حجاب

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۰۳
    کد خبر :18232
همایش سالن حجاب

مسوول ستاد حامیان مردمی دولت (حمد) خبر داد: همایش بزرگ سپاس روحانی با حضور بیوت معظم امام خمینی (ره) و آیت الله هاشمی رفسنجانی فردا چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه از در سالن والیبال حجاب تهران برگزار می شود.

به گزارش بازتاب،عیسی قبادی گفت :در این همایش که از ساعت 18 لغایت 20 روز چهارشنبه با حضور گسترده جوانان، هنرمندان و ورزشکاران برجسته کشور برگزار می شود، چهره هایی از بیوت معظم امام خمینی (ره) و آیت الله هاشمی رفسنجانی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
وی افزود : با توجه به اینکه فردا روز پایانی تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسوب می شود، ستاد حامیان مردمی دولت (حمد) علاوه بر این همایش برنامه های گسترده دیگری را نیز در دیگر ستاد های مستقر خود در مراکز استانها، شهرستانها و بخش ها در دستور کار خود قرار داده و از عموم ملت ایران درخواست می کند تا در جهت برگزاری یک انتخابات با شکوه در این رویدادها شرکت کنند.
وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با ستاد مرکزی دکتر حسن روحانی برای برگزاری هر چه بهتر این همایش صورت گرفته است، افزود: خاستگاه ستاد حامیان مردمی دولت (حمد) از بین گروههای مختلف اجتماعی است و در تلاش است تا به عنوان یک جریان حامی دولت در راستای حضور هرچه بهتر اقشار مختلف جامعه در پای صندوق های رای گام بردارد.
قبادی افزود: بدنه این ستاد را گروههای مختلف اجتماعی همچون جوانان، زنان، روستائیان، اصناف، صنعتگران، فرهنگیان، کارکنان ادارات، ورزشکاران، هنرمندان ، کارگران و دیگر گروههای مختلف اجتماعی تشکیل می دهند و در مدت زمان تبلیغات کاندیداها حضور موثری در صحنه های تبلیغاتی داشته اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید