رییس اداره محیط زیست شهر تهران:

با عاملان زباله‌سوزی برخورد می‌کنیم

    کد خبر :182305

رییس اداره محیط زیست شهر تهران گفت: زباله‌سوزی در بخش‌هایی از تهران از جمله حاشیه جنوبی شهر صورت می‌گیرد و پیدا کردن عوامل زباله‌سوزی و مکان‌هایی که این اتفاق می‌افتد از اولویت گشت و پایش ما است.

محمدحسین بازگیر در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های ما در برنامه گشت و پایش پیدا کردن مکان‌هایی است که در آنجا زباله‌سوزی می‌شود، اظهار کرد: در هر نقطه‌ای از شهر که با زباله و ضایعات‌سوزی مواجه شویم با متولیان آن برخورد و آن‌ها را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه زباله‌سوزی در شهر تهران به دو صورت وجود دارد، تصریح کرد: برخی اوقات عامل زباله‌سوزی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی می‌شود ولی گاهی وقت‌ها کسانی که اقدام به این کار می‌کنند محل را ترک کرده و نشانی از خود نمی‌گذارند. بعضی اوقات همکاران ما به محله‌هایی که زباله‌سوزی در آن صورت می‌گیرد می‌روند ولی کسی پاسخگو نیست.

بازگیر ادامه داد: بیشترین ضایعات سوزی و زباله‌سوزی در شهر تهران در حاشیه جنوبی شهر و در حاشیه آزاد راه آزادگان و بخش‌هایی از منطقه ۱۳ و ۱۹ و ۱۵ شهرداری صورت می‌گیرد چنانچه با متولیان این کار مواجه شویم قطعا با آنان برخورد خواهیم کرد.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه کار زباله‌سوزها و ضایعات‌سوزها تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت جامعه است، گفت: اداره محیط زیست مسوول شناسایی این افراد و معرفی آنان به مراجع قضایی است. شهرداری تهران نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کند.

بازگیر در پایان اظهار کرد: شهرداری تهران در حوزه مدیریت پسماند، مسوولیت مستقیم و اجرایی دارد و ما نیز در مورد زباله‌سوزها با شهرداری هماهنگ هستیم و از این نهاد می‌خواهیم در این زمینه اقداماتی انجام دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید