ماچک: هدفم صعود با ایران به مسابقات جهانی است/ باید بازی به بازی پیش برویم

    کد خبر :181845

سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: هدف اصلی من صعود با تیم ملی ایران به مسابقات جهانی است.

بروت ماچک، سرمربی تیم ملی هندبال ایران درمورد شرایط تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم خوشحالم که فدراسیون ایران از من دعوت کرد تا یک بار دیگر بتوانم با تیم خودم کار کنم. همچنین از باشگاه‌هایی که بازیکنان خود را در اختیار ما قرار دادند هم تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در شروع کارم جلسه ای با بازیکنان داشتم. ما ۶ جلسه تمرین در ایران خواهیم داشت و سپس به اردوی تدارکاتی اسلوونی خواهیم رفت. خودم یک کمپ خوب در اسلوونی را انتخاب کردم که دو بازی با تیم ملی جوانان اسلوونی خواهیم داشت. سپس تقاضا کردیم که با تیم ملی جوانان الجزایر که قرار است به اسلوونی بیاید بازی کنیم. پس از آن به قطر خواهیم رفت تا در تورنمنت چهار جانبه این کشور شرکت کنیم. در این تورنمنت تیم های عمان، ایران، قطر و الجزایر حضور خواهند داشت. پس از آن هم مستقیم راهی کره جنوبی خواهیم شد.

ماچک درمورد انتخاب و شرایط بدنی ملی‌پوشان گفت: سجاد ندری و افشین صادقی هنوز به ما اضافه نشدند و ویزای اسلوونی نگرفته‌اند. در گام نخست تلاش کردیم بیشتر روی مسائل بدنی بازیکنان کار کنیم تا به آمادگی مطلوب برسند، چون حدوداً یک هفته استراحت کردند. درمورد انتخاب بازیکنان هم باید بگویم که من خودم حدود 80-90 درصد بازیکنان را انتخاب کردم، چون قبلاً با آنها کار کرده بودم و شناخت خوبی از آنها داشتم. چند بازیکن هم به تازگی به تیم ملی دعوت شدند. بازیکنانی مانند امید سه‌کناری را هم می‌خواستم دعوت کنم، اما مصدوم بود و نتوانست به اردوی تیم ملی بیاید.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران درمورد گروه‌بندی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: ما با ژاپن و عراق در یک گروه قرار داریم و قطعاً باید بازی به بازی پیش برویم. در ابتدا در فکر صدرنشینی در گروه سه تیمِ خود هستیم و سپس به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم. تمام تلاش ما این است که در گروه خود اول شویم و این موضوع بسیار برای من مهم است. هدف اول من صعود به مسابقات جهانی است و سپس باید برای آبنده برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش فارس، وی درمورد حضورش در ایران گفت: من با یک باشگاه کویتی کار می کنم، اما از اینکه بازهم از سوی ایران دعوت به همکاری شدم بسیار خوشحالم. قطعاً اگر خوشحال نمی‌شدم اصلاً به ایران نمی‌آمدم. فعلاً از باشگاهم مرخصی گرفته‌ام و به زودی باید تکلیف آن را هم مشخص کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید