برنامه استقلال و الهلال برای میزبانی در زمین بی طرف

    کد خبر :181804

به نظر نمی‌رسد که مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا حل شود و به احتمال زیاد بازی‌های آنها در کشور سومی برگزار می‌شود.

باوجود اعلام چندی پیش مقامات فدراسیون فوتبال در خصوص حل مشکلات میزبانی متقابل تیم های ایرانی و عربستانی در خاک یکدیگر، این موضوع تکذیب شد و باوجود تلاش‌هایی که از سوی مقامات فوتبالی کشورمان صورت می‌گیرد تا این مشکل برطرف شود، شواهد نشان می‌دهد لااقل در این فصل هم باید شاهد انجام بازی بین تیم های ایرانی و عربستانی در کشور سومی باشیم.

تیم استقلال تهران در گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا یک حریف عربستانی به اسم الهلال دارد. الهلال تیمی که تاکنون ۶ بار حضور در فینال آسیا و ۲ عنوان قهرمانی را تجربه کرده است. شواهد نشان می‌دهد که استقلال و الهلال هم باید در کشور سومی دیدارهای خود را انجام دهند.

کشور عمان و ورزشگاه سلطان قابوس سال گذشته بیشترین سود را از اختلاف دو کشور ایران و عربستان برد و اغلب دیدارهایی که یک سر آن تیم های عربستانی قرار داشتند و یک سر آن تیم هایی از کشور ایران در این ورزشگاه در شهر مسقط عمان انجام شد. اما نه ایرانی‌ها و نه عربستانی‌ها از این انتخاب دل خوشی نداشتند و بعید به نظر می‌رسد که دیگر هیچ یک از تیم‌های ایرانی و عربستانی خواهان انجام بازی‌های خود در این ورزشگاه باشند.

بر اساس گزارشات رسیده احتمال این که استقلالی‌ها تمایل بیشتری برای برگزاری بازی‌های خود در یکی از دو کشور امارات یا قطر باشند زیاد است و این در حالی است که الهلالی‌ها برای پذیرایی از استقلال بیشتر به گزینه‌های امارات و کویت فکر می‌کنند.

به گزارش مهر، روزهای آینده مشخص می‌کند که آیا قطعا این بازی‌ها در کشور سومی برگزار خواهد شد یا خیر و آنوقت مسئولین دو تیم تلاش‌های خود را برای انتخاب میزبان سوم به صورت رسمی آغاز می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید