ظریفیان: ترامپ منتظر شکست روحانی است

    کد خبر :18157

عضو دولت اصلاحات گفت: جریان مقابل روحانی به صراحت گفته است ما اگر موفق بشویم آقای ظریف را محاکمه خواهیم کرد. ظریف نماد برجام و محاکمه وی محاکمه برجام است.

غلامرضا ظریفیان روز چهارشنبه در آستانه برگزاری انتخابات روز جمعه افزود: جمله مشهور و بسیار ارزشمندی وجود دارد که می گوید، سیاستمداران بد را افراد خوبی به قدرت می رسانند که رای نمی دهند.

**پدران و مادران به خاطر امیدوار ماندن جوانان خود بیایند
استاد تاریخ اسلام دانشگاه تهران تصریح کرد: روز جمعه بیاییم یا نیاییم رییس جمهور دوازدهم انتخاب می شود. با این تفاوت که اگر مشارکت بالایی نداشته باشیم و افراد مردد و تحریمی ها را هم تشویق به رای دادن نکنیم، افرادی ناکارآمد به قدرت می رسند که دین را سکوی پرش خود می کنند. آنهایی که با سر دادن شعارهای غیرکارشناسی و پوپولیستی می خواهند مردم را فریب دهند.
وی ادامه داد: افرادی که به هر دلیلی دلخورند و می خواهند آن را با رای ندادن ابراز کنند، کشور را مغلوب دیدگاهی می کنند که با تکیه بر شعارهای بدون پشتوانه و افراطی فضای داخل و خارج را متشنج می کنند. در واقع تحریم کنندگان انتخابات با نیامدن خود پای صندوق های رای، تمام تلاشی را که دولت یازدهم برای برقراری ارتباط منطقی با جهان پیرامون انجام داده است به باد خواهند داد.
معاون دانشجویی وزیر علوم در دولت هفتم و هشتم افزود: این بار جوانان ما با وجود اختلاف سلیقه و نظر به عرصه انتخابات آمده اند و با جدیت برای برقرار ماندن دوباره خط مشی اعتدال تلاش می کنند. خانواده ها و پدران و مادران اگر سر صندوق ها نیایند هفته آینده شاهد از دست دادن امید جوانانشان به آینده خواهند بود. توصیه ام این است که برای جوانان خود نیز شده رای دهند.

** ترامپ منتظر شکست روحانی است
ظریفیان تاکید کرد: انتخابات 29 اردیبهشت فقط انتخاب فرد شایسته برای ریاست جمهوری نیست بلکه دست رد زدن به سینه تفکر، روش و استراتژی غلطی است که قبلا مملکت را تا آستانه سقوط پیش برده اند.
وی اظهار داشت: جریان مقابل روحانی به صراحت گفته است ما اگر موفق شویم آقای ظریف را محاکمه خواهیم کرد. ظریف نماد تواقفنامه هسته ای و محاکمه وی محاکمه برجام است. طبعا آقایان درصدد به چالش کشیدن عهدنامه بسیار حیاتی برجام هستند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: خطر وقتی بیشتر دور سر کشور می چرخد که طرف اصلی برجام را نیز زیر نظر داشته باشیم. یعنی ترامپ که با نگاهی کاملا پوپولیستی و نژادپرستانه روی کار آمده است. وی مترصد به هم خوردن برجام در صورت شکست روحانی در انتخابات است. آن وقت است که مشکلات عظیمی برای ایران و ایرانیان ایجاد خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید