رحیمی: هیچ چیزی برای تیم ملی کم نگذاشته ایم /مربیان اجازه ندهند حق بازیکنی ضایع شود

    کد خبر :181426

رئیس فدراسیون هندبال گفت: اردوی اسلوونی و قطر و سپس اعزام به کره جنوبی هزینه زیادی برای ما دارد، اما هیچ چیزی برای تیم ملی کم نگذاشته ایم.

علیرضا رحیمی در مورد آغاز تمرینات تیم ملی هندبال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: مشکلات زیادی بر سر راه ما بود که خیلی برای رفع آنها تلاش کردیم. امروز با ملی پوشان جلسه ای داشتم و به گونه ای با آنها صحبت کردم که احساس مسئولیت‌شان بالا برود. از بازیکنان خواستم وحدت و دوستی داشته باشند که لازمه رسیدن به موفقیت است.
وی ادامه داد: شرایط خیلی خوب است و همه دست به دست هم داده اند تا نتایج خوبی بگیریم. مسابقات قهرمانی آسیا برای ما خیلی مهم است، چون تاثیر زیادی روی آینده این رشته خواهد داشت.
رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: بهترین شرایط را برای تیم مای در نظر گرفته ایم. اردوی اسلوونی و قطر و سپس اعزام به کره جنوبی هزینه زیادی برای ما دارد، اما ما هیچ چیزی برای تیم ملی کم نگذاشته ایم. ملی پوشان هیچ دغدغه ای نداشتند؛ حتی ماچک هم هیچ خواسته ای از ما نداشت، چون تمام شرایط را برای آنها فراهم کرده ایم و همه چیز را در اختیار آنها گذاشته ایم. مربی و بازیکنان چه چیزی می‌خواهند بهتر از این چیزی که دارند؟
رحیمی افزود: ماچک خودش اردوی اسلوونی را پیشنهاد داد، چون کشور خودش است و ارتباط خوبی با مسئولان فدراسیون کشورش دارد. به هر حال در شرایط کنونی همه فدراسیون‌ها و تیم ها مشکلات خاص خود را دارند و هیچ فدراسیونی بدون مشکل نیست، اما ما آمده ایم که مشکلات را کم کنیم. هیچ وقت در طول عمرم از مشکلات گلایه نگرده ام و نمی کنم.
وی درمورد پیش بینی اش از مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: من شرایط چند تیم را هنوز ندیده ام. مدتی هم از هندبال دور بودم و نمی‌دانم چه تغییراتی داشته‌اند. اگر یک بار تیم‌ها را ببینم می‌توانم پیش بینی کنم، اما حالا نه.
به گزارش فارس ،رئیس فدراسیون هندبال درخصوص عدم دعوت از سعید برخورداری به اردوی تیم ملی تصریح کرد: من در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم. ماچک با تمام این بازیکنان کار کرده است و شرایط همه را به خوبی می داند. تمام نفرات را خودش با نظر مربیان تیم ملی انتخاب کرده است. از همه مربیانی ه هستند فقط یک خواسته دارم، آن هم اینکه اجازه ندهند حق بازیکنی ضایع شود. خدا روزی را نیاورد که ما بخواهیم روی بازیکنی نظر داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید