رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از قشرهای مختلف مردم:

تأکید می کنم مراقبت شود که امانت آراء مردم حفظ شود

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۲۰
    کد خبر :18110

 در آستانه‌ی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، جمعی از قشرهای مختلف مردم، صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
به گزارش بازتاب،حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه انتخابات تاکید کردند: نگاه کنید به کشورهای منطقه، کجاست که ناامنی نباشد؟ در بین این مجموعه‌ی ناامن، جمهوری اسلامی با امنیت و آرامش مشغول تدارک انتخابات است.

ایشان خاطرنشان کردند: دو روز به انتخابات بیشتر باقی نمانده است و بحمدالله محیط کشور، محیط آرام، همراه با آرامش و سکینه است؛ این خیلی ارزش دارد. انتخاباتی در یک کشور ۸۰میلیونی به راه می‌افتد، مردم با شور و شوق خود را آماده می‌کنند اما آرامش همه‌جا برقرار است. این را باید قدر دانست.
رهبر انقلاب، صبح امروز تاکید کردند: جمهوری اسلامی با تجدید انتخابات‌ها در سال‌ها و دوره‌های معین حقیقتاً طراوت تازه‌ای پیدا می‌کند؛ خود را در دل‌ها و چشم‌های مردم دنیا به شکل جدید و برجسته‌ای مجسم می‌کند و نشان می‌دهد. این است که واقعاً روز انتخابات برای جمهوری اسلامی روز جشن و شادی و شور است.
ایشان یادآور شدند: همه بدانند دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و دستگاه‌های حافظ امنیت، به‌طور جدی مشغول کار هستند. هماهنگ هم دارند حرکت می‌کنند. با وجود این به این دستگاه‌های مورد اعتماد تأکید می‌کنم مراقب باشند که آراء مردم مأمون باشد و امانت آن حفظ شود. ممکن است در این بین کسانی باشند که بخواهند یک تخلفاتی بکنند لکن دستگاه‌ها -چه دستگاه‌های نظارتی چه دستگاه‌های اجرایی چه دستگاه‌های حافظ امنیت- بحمدالله مورد قبول و اعتماد هستند و البته باید مراقبت کنند.

رهبرانقلاب تاکید کردند: ملت ایران دشمن دارد. در مقابل دشمن چهره‌ی ملت باید حاکی از عزم و تصمیم راسخ و اعتماد به نفس و سکینه و آرامش باشد.

ایشان تاکید کردند: انضباط مردم خیلی باارزش است؛ هم قبل از انتخابات، هم روز انتخابات و هم بعد از انتخابات. این انضباط و پایبندی مردم به نظم و قانون خیلی مهم است؛ این همان چیزی است که بسیاری از کشورها این را ندارند و ملت ما نشان می‌دهد که این را داراست و از تجربه‌های گذشته یاد گرفته است. ملت ایران تجربه کرده است که این انضباط چقدر به نفع اوست و بی‌انضباطی و بی‌قانونی چقدر برایش مضر است.

رهبری انقلاب یادآورشدند: در بحث‌های انتخاباتی گاهی یک حرف‌هایی زده شد که شایسته‌ی ملت ایران نبود، لکن حضور ملت ایران همه‌ی این مسائل را حل خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین خاطرنشان کردند: در انتخابات نامزدهای متعددی هستند؛ هرکدام حرف می‌زنند، نظر می‌دهند و هرکدام طرفدارانی دارند. یک نفر از این جمع بالاخره رأی می‌آورد، اما برنده‌ی اصلی در این ماجرا -هرکس که رأی بیاورد- ملت ایران است. برنده‌ی اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

ایشان افزودند: فضای آزادی را جمهوری اسلامی به ما داد؛ اگرچه بعضی ناسپاسی می‌کنند و از همین فضای آزاد استفاده می‌کنند و آزادی را نفی می‌کنند؛ این ناشکری است. در کشور بحمدالله فضای آزاد هست، فضای حضور مردم هست، فضای تأثیر رأی مردم در انتخاب رئیس‌جمهور و مدیران شهری هست؛ این خیلی باارزش است. ملت‌هایی که در منطقه‌ی ما دولت‌هایشان تحت‌الحمایه‌ی رژیم آمریکا هستند، حسرت انتخابات را می‌خورند؛ برایشان یک رویاست که وارد صحنه بشوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید