اگر کسی حرفی با قوا دارد در جلسات خصوصی آن را مطرح کند

    کد خبر :181012

امام جمعه موقت تهران توصیه کرد که انتقادات به عملکرد قوای سه‌گانه در جلسات خصوصی مطرح شود و به جامعه کشانده نشود.

امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، گفت: نظام جمهوری اسلامی به تعبیر من «حرم» است و با این همه فداکاری‌هایی که برای این نظام شده، نباید تضعیف شود. ارکان نظام و کسانی که در راس نظام هستند نباید تضعیف شوند. به هر حال نظام و قوای سه‌گانه کار خود را انجام می‌دهند و این کار وسیع و مشکل است، مخصوصا در قوه قضاییه. به هر حال دارند این کار مشکل را اداره می‌کنند.

گزیده اظهارات خطیب این هفته نماز جمعه تهران را در ادامه می‌خوانیم:

اگر کسی حرفی با قوا دارد در جلسات خصوصی آن را مطرح کند، اگر هم کافی نیست چند نفر کارشناس دعوت کند و بگوید حرف من این است نه اینکه همین‌جور حرف بزند، چه بسا حرف‌های خلاف واقع در این میان مطرح شود و چه بسا رسانه‌ها 10 تا دروغ روی یک حرف خلاف واقع بگذارند که جامعه را متزلزل می‌کند، دست‌اندرکاران را دلسرد می‌کند و ملت را تکان می‌دهد و مشکل برای آنها ایجاد می‌کند، یا اینکه بخواهند کار را به ملت و جمعیت بکشانند.

همه ما زیر چتر جمهوری اسلامی هستیم و رهبری نظام که ان‌شاءالله به دست امام عصر (عج) برسد فقیه‌ جامع‌الشرایطی است که همه همراه او هستند. کسانی هم که زیر این چتر کار می‌کنند در تمامی ابعاد با زحمت کار می‌کنند البته نمی‌گویم انتقادی نیست اما اگر انتقادی دارند آنها را در جلسات خصوصی مطرح کنند و به جامعه نکشانند، این کار حرف را زیاد می‌کند و آنها را به بیرون می‌برد و باعث می‌شود دشمن خوشحال شود.

با بودن رهبری عادل، آگاه و فقیه گزندی نیست و مشکلی نیست در عین حال باید متن جامعه و نظام جمهوری اسلامی و کیان کشور را حفظ کنیم. وظیفه ما حفظ کشور، نظام، ارکان نظام، قوای سه‌گانه و اهمیت دادن به آن است.

از یک طرف خود یمن موشک دارد یا از دیگران می‌گیرد، بعد به ریاض پرتاب می‌کند، آن وقت آن مردک می‌گوید ایران این موشک را داده است این در حالی است که کارشناسان همه می‌گویند نشانه‌هایی از ایران در ساخت این موشک نیست. آنها چنین می‌گویند زیرا می‌خواهند جهان را علیه ایران بسیج کنند.

آمریکایی‌ها پول ملت سعودی را از حاکم بدبختش می‌گیرند و صرف کشتن مردم یمن می‌کنند و در کشورهای اسلامی جنگ ایجاد می‌کنند. آن وقت ترامپ می‌گوید بنا داریم خارج از مرزها صلح برقرار کنیم. آنها شعار دروغ می‌دهند و می‌خواهند فرومایه‌گی‌شان را با شعارهایشان جبران کنند. ملت ایران در برابر این حرف‌ها خوار و ذلیل شده‌اند.

ترامپ با ادعای موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس دنیای اسلام را علیه خود بسیج کرده و می‌خواهد با این شیوه خودش را توجیه کند، آنها شیطان بزرگ و ضد اسلام هستند. در طرف دیگر سازمان ملل، شورای امنیت و وتو کردن آمریکا را شاهد هستیم که دنیایی پر از قساوت است.

آمریکا و آل‌سعود امید به داعش داشتند، با این وجود و علیرغم هزینه‌هایی که آنها برای داعش انجام دادند، داعش به جهنم واصل شد و مرد. آنها می‌گفتند عراق باید تجزیه شود ولی فکر تجزیه از بین رفت و این به خاطر شجاعت‌ها، خونریزی‌ها و ایستادگی در برابر دشمن بود.

ملت ایران باید از نظر بصیرت و آشنا بودن به زمان بیدار باشند و مسائل را خوب درک کنند، جمهوری اسلامی این همه شهید داد و خون داد برای اینکه کشور رشد کند. اگر بگوییم جمهوری اسلامی حرم است، تعبیر افراطی نیست چون آنچه در جمهوری اسلامی است، اسلام، علی، فاطمه و حضرت مهدی و پیاده‌سازی اسلام است. قانون اساسی و قوایی که ما داریم هم بر این اساس است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید