مردم این پیغام را خواهند رساند که اگر هاشمی نیست راه و هدفش همچنان زنده است

    کد خبر :18095

معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه این اولین انتخابات است که آیت الله هاشمی حضور ندارد گفت: آیت الله هاشمی اعتماد به نفسی را در مردم بوجود آوردند که همچنان باقی است و مردم انشالله در ۲۹ اردیبهشت یک جوری این پیغام را می‌رسانند که اگر هاشمی نیست راه و هدف او زنده است.

معصومه ابتکار در مورد انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: با توجه به حضور مردم در عرصه پیش‌بینی می‌شود انتخابات با آرامش پیش برود و مردم حضور پر‌شور پای صندوق‌های رای داشته باشند.

معاون رییس جمهور خاطر نشان کرد: در تبلیغات ریاست جمهوری اولا باید اخلاق را رعایت کنیم مبانی اخلاقی مهم‌تر از همه چیز است. ارزش ندارد برای رسیدن به قدرت از فریب و دروغ استفاده کنند.

او گفت: قطعا مسیر اصلاحات و سید محمد خاتمی با این افراد یکی نیست و استفاده از عکس رییس دولت اصلاحات در تبلیغات بعضی نامزد‌های جناح مقابل درست نیست.

ابتکار گفت: خاتمی  اعلام کرده است که از روحانی حمایت می‌کند.

رییس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه این اولین انتخابات است که آیت الله هاشمی حضور ندارد,  تاکید کرد: جای ایشان خالی است اما پیام ایشان و حسی که به مردم داده بودند موجود است.

او گفت: آیت الله هاشمی اعتماد به نفسی را در مردم بوجود آوردند که همچنان باقی است و مردم انشالله در ۲۹ اردیبهشت یک جوری این پیغام را می‌رسانند که اگر هاشمی نیست راه و هدف او زنده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید