رییس کمیته امداد اعلام کرد

کاهش ۱۰ درصدی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد

    کد خبر :180891

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار خانوار در کشور تحت پوشش هستند، گفت: امسال شمار خانوار تحت پوشش کمیته امداد، ۱۰ درصد کاهش‌ یافته است.

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح در سفر به جزیره هرمز با بیان اینکه اکنون یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار خانوار در کشور تحت پوشش هستند، ایجاد اشتغال را یکی از علت‌های این کاهش اعلام کرد.

وی تصریح کرد: اصلی‌ترین مشکل جزیره‌نشینان هرمز اشتغال است که از راه دریا، گردشگری و مشاغل خانگی باید اشتغال‌زایی ایجاد شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه با جهت‌دهی به وام‌های بانکی و وام‌های اشتغال کمیته امداد امام (ره) می‌توان بخشی از محرومیت‌های مردم این جزیره برطرف کرد، گفت: برای حل مشکل این جزیره‌نشینان یک عزم ملی شکل‌ گرفته است.

فتاح اضافه کرد: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان ساکنان جزیره هرمز در اولویت کاری کمیته امداد امام (ره) براساس ظرفیت‌های این جزیره است.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات به‌شرط جذب اعتبارات ادامه دارد، افزود: تا پایان سال به ۵۰ نفر از جزیره‌نشینان تحت پوشش، تسهیلات اشتغال تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون کارمزد پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، جزیره هرمز، هزار و ۷۶۰ خانوار با جمعیت هفت هزار و ۵۰۰ نفر دارد که ۲۶۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید