آمادگی رامبد جوان و پیمان معادی برای ساخت فیلم یک بلدلکار

    کد خبر :180805

ارشا اقدسی بدلکار ایرانی درخصوص انتخاب کارگردان برای نخستین فیلمنامه سینمایی خود گفت: برای ساخت فیلمنامه‌ام با “پیمان معادی” و “رامبد جوان” وارد مذاکره شدم و خوشبختانه هر دوی آنها برای این کار رضایت خود را اعلام کردند.

وی در همین راستا افزود: در ابتدا فکر نمی‌کردم که پیشنهاد مرا بپذیرند زیرا سر شلوغی های فراوانی دارند اما هر دو اعلام کردند که در صورت امکان و فرصت تمایل به ساخت این اثر دارند.

بدلکار فیلم جیمز باند درباره تمایل خود برای کار با جوان و معادی تصریح کرد: رامبد جوان در حال حاضر درگیر ساخت فیلم تازه خود است و پیمان معادی هم سه کار را پیش رو دارد که در حال انتخاب کردن بین آنهاست اما مطمئن باشید یکی از این دو کارگردان خوب سینما را برای ساخت فیلمنامه ام می دزدم.

وی افزود: ما کارگردانان بسیار خوبی در کشور داریم اما من فکر می کنم ذائقه من در سینما و تولید فیلم با معادی و جوان بسیار جور است. رامبد جوان به من اعتماد فراوانی داشته و دست مرا باز می گذارد و از سویی پیمان معادی هم به دلیل آشنایی ویژه اش با سینمای جهان درک بسیار درستی از ایده های من دارد.

بدلکار فیلم “نگار” از احتمال کارگردانی فیلمنامه‌ خودش اضافه کرد: کارگردانی کلی و هنری کار را به یکی از این دو عزیز خواهم سپرد و کارگردانی اکشن اثر را نیز خودم بر عهده خواهم داشت. قطعاً دوست دارم کارگردانی کلی را معادی یا جوان انجام دهند اما اگر این اتفاق نیفتد خودم کل پروژه را کارگردانی می کنم در صورتی که می دانم اگر معادی یا جوان کارگردان باشند فیلم زمین تا آسمان با کارگردانی خودم فرق خواهد داشت.

اقدسی درخصوص بازیگران این فیلم خاطرنشان کرد: هنوز به مرحله انتخاب بازیگران نرسیده ایم و در حال حاضر مراحل اولیه پیش تولید را سپری می کنیم. معمولاً در آثار ایرانی کار از انتخاب بازیگر شروع می شود اما من می خواهم به روش استاندارد در ابتدا پیش تولید را پیش ببرم و بعد از پیدا کردن سرمایه گذار و کارگردان به سراغ عوامل بعدی بروم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید