طوری رفتار می‌کنند انگار همه چیز از دست رفته؛ روحانی گردش به راست کرده و نجفی همان کارهای قالیباف را می‌کند

    کد خبر :180624

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که انتقاداتی که گاهی با لحن و ادبیات محاکمه و ناامیدی نسبت به اصلاح‌طلبان مطرح می‌شود موجب ناامیدی و قهر مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمد مازنی در ارزیابی از عملکرد شهرداری تهران و شورای شهر تهران در دوره جدید گفت: به نظر من تغییرات باید به صورت همه‌جانبه مورد توجه قرار گیرد. یک جنبه تغییر این بود که مردم به لیست اصلاح‌طلبان به صورت یکپارچه رای دادند و روش و رویکرد اعضای شورای شهر در این دوره با دوره قبل متفاوت است. آقای نجفی به عنوان یک چهره علمی و دانشگاهی که تجربه اجرایی موفقی داشته در جایگاه شهرداری قرار گرفته که این گامی رو به جلوست.

وی با بیان اینکه شهردار تهران در عزل و نصب‌ها واقع‌بینانه عمل می‌کند، گفت: بعضی تصورشان این است که به محض ورود ایشان به مدیریت شهری باید اتوبوسی نیرو بیاورند و افراد را به صورت سیاسی و خطی عوض کنند اما ایشان از نیروهای خوشفکر، باتجربه و همسو با شهرداری و شورای شهر استفاده کرده مثل شهرداران برخی مناطق. البته اتهاماتی به آقای شهردار می‌زنند که از نیروهای تیم گذشته استفاده کرده در حالی که به اعتقاد من اگر نیروی توانمند، باتجربه و خوشفکری همسو با مدیریت جدید باشد باید همکاری با آنها را ادامه داد. علاوه بر این آقای نجفی افرادی مثل آقای صالحی امیری را نیز به کار گرفته است.

مازنی ادامه داد: به نظر من شروع کار آقای نجفی خوب بوده اما جریانی هست که به محض توفیق برخی چهره‌های اصلاحات و اعتدال اقدام به تخریب این افراد با لحن اصلاح‌طلبانه می‌کنند. به اعتقاد من تخریب فراکسیون امید، آقای روحانی، آقای نجفی و شورای شهر نوعاً تخریب‌هایی است که متاثر از جریان رقیب است یعنی جریان رقیب سکوت کرده و در جبهه اصلاحات و رسانه‌های مرتبط با اصلاح‌طلبان نفوذ کرده و از طریق این نفوذ کار تخریبی خود را انجام می‌دهد که خروجی آن پایین آمدن سطح امید جامعه است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: ما تجربه گذشته را داریم. در سال ۸۲ بحث عبور از خاتمی با ادبیات افراطی به نام اصلاح‌طلبان مطرح شد و آبادگران شورای شهر را گرفتند. ما را مشغول شعارهای افراطی کردند و مجلس هفتم را گرفتند. با همین روش افراطی به نام عبور از خاتمی سر از احمدی‌نژاد درآوردیم و هشت سال کشور دچار مشکل شد.

مازنی ادامه داد: الان هم به نظرم ادبیاتی که انتظارات سطح بالایی را از آقایان روحانی، عارف، نجفی و شورای شهر مطرح می‌کند ادبیات افراطی است که خروجی آن قطعا گرایش بیشتر به اصلاح‌طلبان نیست بلکه ناامیدی نسبت به اصلاح‌طلبان است. البته این بار مردم به اصولگرایان هم امید نخواهند داشت و ممکن است قهر کنند. هرگاه هم ملت‌ها قهر کرده‌اند نتیجه‌اش دخالت تروریست‌ها و قدرت‌های بیگانه است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید به شهردار و شورای شهر تهران فرصت داد، گفت: توصیه من به آقای نجفی و شورای شهر این است کسانی که پوسترچسبان بوده‌اند و در طول انتخابات تلاش کرده‌اند چه شورای عالی اصلاح‌طلبان چه کاندیداهایی که به نفع لیست کناره‌گیری کردند و چه کسانی که در سطح شهر تهران برای شورای شهر اقدامی انجام دادند را فراموش نکنند. جوانان بسیاری هستند که بیکار هستند و در ایام انتخابات تلاش کرده‌اند. بعضی از اینها درون سیستم شهرداری هستند و توقعات و انتظاراتی دارند.

در گفت‌وگو با ایسنااین نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: توصیه‌های دوستانه‌ای که در قالب نقد بیان می‌شود خوب است ولی گاهی ادبیات محاکمه و ناامیدی غلبه پیدا می‌کند. انگار همه چیز از دست رفته، روحانی گردش به راست کرده و نجفی همان کارهای قالیباف را انجام می‌دهد. این نوع برخوردها باعث می‌شود ما به کف مطالباتمان هم نرسیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید