ابراهیم عالمه: امیدوارم نیم فصل خوبی را در سپاهان سپری کنم/ سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۹
    کد خبر :180323

دروازه‌بان جدید تیم سپاهان گفت: امیدوارم همانطور که هواداران از من توقع دارند، نیم فصل خوبی را در سپاهان سپری کنم و دروازه این تیم را با تمام توان بسته نگه دارم.

ابراهیم عالمه در گفت‌وگو با سایت باشگاه سپاهان در خصوص قرارداد با تیم سپاهان، گفت: باعث افتخار من است که در تیم بزرگی مثل سپاهان در ایران بازی می‌کنم. تیم سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است که در فینال جام آسیا حضور داشته و همینطور در جام باشگاه‌های جهان بازی کرده است، امیدوارم بتوانم به این تیم بزرگ کمکی کرده باشم.

وی در خصوص اینکه در مقدماتی جام جهانی در تیم ملی سوریه درخشش خوبی داشتم و اینکه آیا این درخشش در سپاهان هم ادامه خواهد داشت یا خیر،‌ گفت: تشکر می‌کنم از همه که من را حمایت کردند و روحیه خوبی به من دادند. همانطور که توانستیم در مقدماتی جام جهانی خوب ظاهر شویم امیدوارم که همین روال را در تیم سپاهان هم داشته باشم و خوب ظاهر شوم تا دل هواداران شاد شود.

به گزارش فارس، وی در پایان خطاب به هواداران سپاهان گفت: هواداران عزیز سپاهان با کمک شما می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، آرزو دارم همانطور که از من توقع دارید در تیم سپاهان خوب ظاهر شوم و یک نیم فصل خوبی را در سپاهان سپری کنم، با قدرت دروازه این تیم را بسته نگه دارم و سال آینده هم به امید خدا در سپاهان حضور داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید