ژاوی: بارسلونا شانس بهتری برای برد دارد/ به دنبال انتقام سوپرکاپ هستیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۳۳
    کد خبر :180238

بازیکن اسبق بارسلونا معتقد است در ال‎کلاسیکو پیش رو کاتالان‌ها وضعیت بهتری دارند و اگر رئال مادرید شکست بخورد، باید شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی را تمام شده دانست.

ژاوی که در حال حاضر در السد قطر بازی می‏‌کند، معتقد است آمدن ارنستو والورده در آغاز فصل جاری باعث شده بارسا تیمی یکدست‎تر شود: با آمدن والورده تیم بهتر شده است. خریدهای جدید خوب کار می ‏کنند و همه چیز به نوعی مثبت‎تر شده است.

او درباره بازی بزرگ پیش رو هم گفت: بارسلونا تیمی هماهنگ است و شرایط خوبی برای بردن بازی دارد. اگر این اتفاق بیفتد باید مادرید را خارج از کورس قهرمانی دانست. مادرید این روزها خیلی خوب بازی نمی‎کند، اما بعد از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها روحیه بهتری دارد.

به گزارش فارس،او در واکنش به این موضوع که بارسا می‎خواهد انتقام شکست سنگین در سوپرکاپ را بگیرد، گفت: انتقام همیشه وجود دارد. اصلا خوب نبود که در آگوست رئال آنقدر قوی بود. اما بارسا به خوبی بازگشت و این کار را به خوبی انجام داد. حالا بارسا برای موفقیت در این بازی نیاز به انتقام برای سوپرکاپ ندارد، تیم انقدر خوب شده که همه به دنبال بازی در ال‎کلاسیکو باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید